czwartek, 19 lipca 2012


Barwne jak ten motyl i kwiat na którym siedzi? Przekonajcie się same, czy takie są moje makijaże ;) 


Zapraszam także do przeczytania nowych recenzji kosmetyków. 

Czekam na ładną pogodę, może zainspiruje mnie do nowych działań :)




Do wykonania makijażu użyłam:

- podkładu w musie Manhattan beż,
- pudru Silky Touch Golden Rose 07,
- palety cieni Lenka Kosmetik,
- kredki do oczu Max Factor czarnej, 
- tuszu do rzęs Sumptuous Estee Lauder,
- pudru brązującego Kobo Professional,
- kredki do brwi czarnej Kobo,
- pomadki Maybelline beżowej.
















Dax Cosmetics  balsam po opalaniu 3 w 1

Polecany jest do stosowania po opalaniu lub kąpieli również dla osób o skórze bardzo wrażliwej oraz dzieci po 1 miesiącu życia. Utrwala opaleniznę. Daje przyjemne uczucie chłodu. Wspaniale relaksuje skórę po kąpieli słonecznej. Intensywnie nawilża i lekko natłuszcza. 

Ma wygodne opakowanie (korek, który należy przekręcić). Ładnie pachnie a przede wszystkim jest delikatny dla skóry. Przyjemnie chłodzi po opalaniu na słońcu. Dobrze radzi sobie z nawilżeniem, pozostawiając lekką warstwę na skórze. Nie klei się jednak, wchłania dość szybko. Opalenizna utrzymuje się na skórze dłużej po tym balsamie.



 





Eveline Sun Care Cooling after sun gel

Chłodzący żel po opalaniu łagodzi skórę, intensywnie ją nawilża, regeneruje. Chłodzi i koi skórę po dniu spędzonym na kąpielach słonecznych lub w solarium.Opóźnia również proces starzenia i chroni DNA skóry.

Dostałam go przy okazji zakupów w Drogerii Natura.  Żel działa bardzo szybko, łagodząc miejsca, które mieliśmy wyeksponowane na słońcu. Ma delikatną konsystencję, dość przyjemny zapach. Odczuwa się po nałożeniu go przyjemny chłód. Szybko wchłania się w skórę. Po użyciu preparatu skóra szybko odzyskuje wcześniejszy stan nawilżenia.









  Farmona masło do ciała

Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz fascynującym zapachu. Głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie.  Bogata konsystencja pieści zmysły, czarne drobinki masują ciało, a zniewalająco słodki zapach egzotycznych owoców uwodzi i relaksuje.

Masło do ciała dostępne jest jeszcze w innych wersjach zapachowych. Tak jak opisuje producent masło ma gęstą konsystencję, jednak dobrze się rozsmarowuje na skórze. Jeśli chodzi o nawilżanie mojej suchej skóry to jest średnie. Natomiast skóra sprawia wrażenie odżywionej. Sam zapach pobudza zmysły i relaksuje. Masło jest wydajne i ma praktyczne opakowanie (słoiczek).


 Exclusive pielęgnacyjny krem do stóp

Doskonale pielęgnuje i dezodoruje skórę stóp. Regularnie stosowany  poprawia jej wygląd - zmiękcza i wygładza stwardniały, zrogowaciały naskórek, zapobiega pękaniu skóry. Skutecznie hamuje pocenie się stóp. Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki i zapewniając uczucie świeżości.


Krem ten dla mnie jest średni. Miał niewygórowaną cenę i taką też ma jakość. Tworzy na skórze tłustą powłokę, bardzo wolno się wchłaniając. Możliwe jest jego stosowanie tylko na noc. Ma intensywny zapach, który mi akurat nie przeszkadza. 
Kończę już opakowanie 75 ml i nie mogę stwierdzić, że ten krem pozytywnie wpłynął na wygląd mojej skóry. Jest raczej neutralny. Po zastosowaniu jest przyjemne uczucie świeżości na stopach.

Bielenda mleczko łagodzące po depilacji

Stosowane po depilacji łagodzi podrażnienia skóry. Ma również za zadanie spowolnienie wzrostu włosów. Tego działania akurat nie zaobserwowałam, ale jako mleczko, które ma pomóc w złagodzeniu podrażnień, sprawdza się. Ma ładny, delikatny zapach, jego konsystencja nie jest tłusta, dobrze wchłania się w skórę pozostawiając na niej swój zapach. Dodatkowo zauważyłam, iż ma działanie nawilżające.











  Nivea Volume Sensation spray do włosów unoszący


Dodaje objętości włosom dokładnie tam, gdzie tego potrzebują - u nasady. Podwaja objętość włosów dzięki Style Infusion System. Zapewnia bardzo mocne utrwalenie bez sklejania włosów.  Stosuje się go na wilgotne włosy u nasady , następnie delikatnie masuje. 

- Spray ma niesamowicie piękny zapach.
- Aplikacja jest prosta.
- Równomiernie rozpyla się na włosy u nasady.
- Widocznie unosi włosy u nasady, przez co wyglądają na gęstsze. 
- Nie obciąża, nie skleja włosów.
- Jest bardzo wydajny.

Używam go raczej sporadycznie, ale faktycznie sprawdza się. Wypróbowywany był również na włosach cienkich i w tym przypadku również efekty są widoczne. Spray jest warty polecenia, jeśli zależy Wam na uniesieniu włosów u nasady na długi czas.

   Biosilk Silk Therapy

Jedwab do włosów. Można go stosować na suche lub mokre włosy, tak często jak jest to konieczne. Używamy go od nasady po końce włosów. 

 Jeśli go używam to tylko na końcówki włosów.

- Jego zapach jest neutralny.
- Ładnie wygładza włosy.
- Nabłyszcza je i odżywia.
- Po jedwabiu są mniej niesforne i łatwiejsze do ułożenia.
- Z łatwością nałożymy preparat na włosy.
- Jest wydajny.
- Cena dość wysoka.
- Opakowanie praktyczne, które uniemożliwia wyciśnięcie dużej
   ilości produktu na raz.




Nivea long repair szampon + odżywka


Szampon i odżywka przeznaczone są do regeneracji długich włosów (łamliwych, rozdwajających się). Mają zapewnić regenerację i ochronę od nasady po same końce.

Taki zestawik znalazłam w "Skarbie" Rossmanna. Nigdy nie przepadałam za szamponami Nivea, jednak wczoraj użyłam próbek i mam pozytywne odczucia, co do tych preparatów.



- Spodobał mi się ich ładny zapach.
- Konsystencja, która łatwo się rozprowadziła po moich długich włosach.
- Szampon ładnie się pieni.
- Po wysuszeniu można zauważyć, że moje włosy są głęboko nawilżone, gładkie.
- Odżywka nie obciąża włosów.
- Włosy bez problemu mogłam rozczesać po umyciu.
- Włosy nie puszą mi się, nie elektryzują.
- Lekko lśnią i dobrze się układają.







1 komentarz:

  1. Joanna szampon z pokrzywą i zieloną herbatą

    miałam ten szampon i chyba to jest moja ulubiona firma ,szczerze oceniam ten szampon na bardzo dobrą ocenę

    OdpowiedzUsuń