piątek, 27 lipca 2012


Moja propozycja makijażu wieczorowo - imprezowego ;)
Jest dość mocny... Odważyłybyście się na taki? :)


Do wykonania makijażu użyłam:

- kremu tonującego Pharmaceris 02
- pudru Golden Rose Silky Touch
- cieni z palety Lenka Kosmetik
- tuszu do rzęs Sumptuous Estee Lauder
- kredki Max Factor czarnej
- pomadki Astor soft sensation 200
- bronzera Kobo Professional.

A to mój dzisiejszy makijaż morski :)
Jakoś mnie naszło ostatnio na takie odcienie...


 Do wykonania makijażu użyłam:

- delikatnego fluidu intensywnie kryjącego Pharmaceris 03
- transparentnego pudru Fixing Powder
- cieni z palety Lenka Kosmetik
- eyelinera Pierre Rene czarnego
- tuszu do rzęs Bourjois Volume Glamour Max Definttion
- różu mineralnego Lovely 
- wazeliny kosmetycznej na usta.


Przez 2 dni mnie tutaj nie będzie, życzę więc udanego, słonecznego weekendu wszystkim! :)





2 komentarze:

  1. ja eksperymentuję z różnymi kolorami więc na pewno odważyłabym się na taki wieczorowo-imprezowy make-up :-)
    morski również mi się podoba!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superrr! Niesamowity jest ten makijaż. Idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń