piątek, 24 sierpnia 2012


Po ciężkim dniu przywitał mnie w domu niewielki list, a w nim niespodzianka - Maybelline Super Stay 10h Tint Gloss :) Jakiś czas temu brałam udział w konkursie, gdzie można go było wygrać i całkowicie zapomniałam o tym fakcie. A tak oto wygląda moja super niespodzianka:


Wybrałam sobie kolor Forever Coral, czyli intensywną czerwień, wpadającą w wiśnię.
Kosmetyk ma 10,5 ml, jego zawartość znajduje się w stylowym opakowaniu. Ma niesamowity zapach, który od razu przypadł mi do gustu. Nakładanie błyszczyka sprawia mi ogromną przyjemność. Po aplikacji jest wyczuwalne lekkie uczucie mrowienia. Ma świetnie wyprofilowaną gąbeczkę, która ułatwia aplikację kosmetyku. Dzięki niej możemy dopasować ilość jaką chcemy nałożyć na usta bez obaw, że nałożymy za dużo kosmetyku. Po aplikacji usta wyglądają olśniewająco - są gładkie, świetnie podkreślone, błyszczyk tworzy spójną całość z makijażem, nie połyskuje mocno, co ma u mnie dodatkowy plus. Kosmetyk nie klei się na ustach, nie rozmazuje, ładnie wysycha. Nie wysusza jednak ust, mam wrażenie, że je pielęgnuje. Może 10 godzin nie utrzymuje się na ustach, jednak jest bardzo trwały i to sobie również cenię. Bardzo podoba mi się również jego konsystencja. Jest inna niż mają błyszczyki, taka kremowa. Kolor jest bardzo wyrazisty. Podoba mi się praktycznie cała gama kolorów tych produktów.Bardzo go polubiłam od pierwszego nałożenia :)

Tak wygląda Maybelline Super Stay 10h Tint Gloss na moich ustach:


Jak się Wam podoba ten kosmetyk? Może już miałyście okazję używać go?





1 komentarz:

  1. Luckily, there are many methods in safely removing unwanted hair.
    Likewise, using imported shampoos and conditioners from a tropical country when your climate is cold and temperate is not such a good idea.
    It is designed for professionals so you know you're getting top performance.

    Stop by my web site; hair products

    OdpowiedzUsuń