środa, 31 października 2012

... na ustach :)


Dzisiejszy post będzie "pomadkowy". Część z Was, moje drogie czytelniczki, ciekawa była jak pomadki Golden Rose prezentują się na ustach. Dlatego postanowiłam sprostać temu wyzwaniu i pokazać Wam każdy wariant kolorystyczny pomadki GR, jaki mam :) 
Sama miałam problem z odszukaniem w necie, jak dana pomadka prezentuje się na ustach
Wszystkie pomadki zamówiłam oczywiście ze sklepu  Golden Rose i jestem z nich niesamowicie zadowolona, ponieważ pięknie prezentują się na ustach, dodatkowo podkreślając je oraz pielęgnując.




Pomadki możecie oglądać również w moich makijażach, które zamieszczałam we wcześniejszych postać, a także przeczytać recenzję ich oraz innych kosmetyków Golden Rose.


Pozostając w temacie kosmetyków Golden Rose pokażę Wam jeszcze mój dzisiejszy lakier na pazurkach :) Jest to GR Paris odcień 92.


 

Post wyszedł mi bardzo kolorowy, jak na jesień ale co tam ;) Kolory rozweselają i poprawiają nastrój. 




Biorę udział w konkursie, w którym wygrać można zestaw pędzli Ecotools.
Do konkursu możecie wejść klikając zdjęcie poniżej. 




oraz

 W rozdaniu, gdzie nagrodami są 3 zestawy kosmetyków Stone Cosmetics.
Szczegóły znajdziecie TUTAJ
 

Zestaw 1
Zestaw 2












Zestaw 3















5 komentarzy:

  1. same piękności te szminki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Intensywna czerwień oczywiście wygląda najlepiej. Piękne u Ciebie makijaże, ja tak nie potrafię.
    Powodzenia w konkurasach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kolory :)
    Wszystkiego !! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam te same kolorki i kilka jeszcze innych :) Ale nigdzie u siebie w mieście nie mogę znaleźć 117 i 67 :( Są tylko testery a pomadki są zawsze wykupione...ehh :) Nie będę się poddawać i szukać dalej :)

    OdpowiedzUsuń