poniedziałek, 26 listopada 2012

I znowu promocja na kosmetyki :)


 Witam Was w słoneczny poniedziałek :)

Przychodzę do Was z kolejną informacją promocyj:) Może to nie minus 40% na kosmetyki, tak jak w Rossmannie,  jednak uważam, że  promocja warta jest uwagi :)
Wszystkie masła do ciała Bielenda dostaniecie w cenie 8,99 za sztukę w Biedronce :) Żebyście miały porównanie cenowe-  w Rossmannie kupimy je za 15,39


 
Możemy wybrać spośród zapachów: awokado, czarna oliwka, orzech i bursztyn, bawełna, olejek arganowy. 
   
Jeśli lubicie kosmetyki Bielendy, tak jak ja, warto skorzystać z tej promocji :)

Co Wy na to? 



12 komentarzy:

  1. dzięki, lecę dzisiaj.. mam nadzieję, że będą i w mojej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi siostra zakupy zrobiła i czekam z niecierpliwością, aż przyjedzie do domu :)

      Usuń
  2. Ja mam tyle maseł do ciała, że chyba na kolejne już się nie skuszę :) Nie mniej jednak promocja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam masła do ciała. U mnie szybko się zużywają, a mam na stanie już tylko jedno.

      Usuń
  3. faktycznie, bardzo okazyjna cena!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię Bielendy, te masła długo się wchłaniają :( choć cena jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj byłam dzisiaj przelotem w Biedronce i nawet nie zauważyłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszelkie masła do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promocja rewelacyjna ale muszę wykorzystać zapasy które skrywa moja łazienka ;)

    OdpowiedzUsuń