piątek, 22 lutego 2013

= = Testuję z Maliną pomadkę Bell Royal Glam = =



Bell Royal Glam -  satynowa pomadka z aloesem
 
Informacja ze strony producenta: 
Trwały, głęboki kolor ust to zasługa specjalnie dobranych składników, zawartych w formule pomadki Royal GLAM. Pozostawia ona na ustach bardzo elegancki, satynowy efekt w siedmiu odcieniach kolorystycznych. Odżywczo - regenerujące działanie pomadki to zasługa obecnego w jej formule aloesu, który nawilża usta i odpowiednio je pielęgnuje.


Moja opinia: Mam kolor 073. Pomadka znajduje się w czarnym,  solidnie wykonanym opakowaniu. Ma bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny zapach. Jest miękka, łatwo i równomiernie się ją aplikuje. Jej konsystencja jest kremowa, a ja takie lubię. Jeśli nie jem i nie piję, kosmetyk utrzymuje się do kilku godzin na moich ustach. W przeciwnym wypadku pomadka ściera się z ust. Jestem do tego przyzwyczajona, bo tak zachowuje się większość szminek i nie przeszkadza mi to. Ten fakt wynagradza chociażby kolor pomadki - soczysty, uroczy i za razem elegancki. Kosmetyk świetnie nawilża oraz wygładza usta. Jego cena w sklepie online to 13,75 a można ją kupić TUTAJ. Pomadka jest warta tej ceny. Bardzo ją polubiłam i nie zamierzam się z nią szybko rozstawać :) 



Tak prezentuje się na ustach. Przyznam, że na żywo wygląda zdecydowanie lepiej :)
 


  
Pomadkę Bell testowałam dzięki Malinie. 



 
Cieszę się bardzo, że miałam okazję poznać tę szminkę. Zdecydowanie przypadła mi do gustu. 
 Jak Wam się podoba ten kolorek?

 

24 komentarze:

  1. kolor bardzo przypadł mi do gustu, aż mam ochotę coś na swoje usta przywdziać:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo naturalnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładn ie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że kolor cudowny! :) Muszę taką kupić :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor! Byłam go strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Delikatny ale wyraźny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kolorek, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny ale ta poświata mnie nie przekonuje :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka w opakowaniu wygląda bardzo niepozornie, a na ustach - cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolorek, elegancki taki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka prezentuje się ładnie ale kolor średnio mi przypadł do gustu.Nie jest zły ale nie powalił mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kolor, jeszcze nie mam takiego

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorem bardzo ciekawy,ładnie się prezentuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń