sobota, 27 lipca 2013

Flodomax + zapowiedź testów



Pamiętacie krem Sudomax, o którym pisałam TUTAJ? Jakiś czas temu zmienił swoją nazwę na FLODOMAX. Dalej jednak pozostaje ten sam skład oraz pojemność. Jeśli jeszcze nie mieliście przyjemności się z nim zapoznać, gorąco polecam. Jest świetny nie tylko dla dzieci, ale i dorosłych.





Tołpa mnie rozpieszcza :)  Dostałam drugą paczuszkę z cudownymi kosmetykami do testowania. Co się w niej znalazło? Sami zobaczcie :)











Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.






Za jakiś czas pojawią się recenzje.
Ciekawa jestem jakie efekty przyniesie stosowanie tych kosmetyków... 







11 komentarzy:

  1. ja Sudomax bardzo lubię . Zazdroszczę kosmetyków z Tołpy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitnie :) czekamy na recenzje ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sudomax- kiedyś używałam ja, potem córcia- najlepszy krem na wszelkie podrażnienia i krostki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tołpa - mm chciałoby się być też tak rozpieszczanym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemniastych testów Marzenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sudomax /Flodomax poznałam jakiś czas temu ,jest świetny ,Tolpa również pięknie się prezentuje - udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocnego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam sudomoax i skoro nic sie nie zmieniało to tak samo będzie uwielbiać flodomax ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę udanych testów, bardzo przyjemna paczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń