niedziela, 24 sierpnia 2014

Spotkanie blogerek Lublin 23.08.2014



Witajcie! Wczorajszy dzień spędziłam w wyśmienitym gronie blogerek :) Organizatorki - Angelika i Daria - zadbały o świetną atmosferę spotkania. O kosmetykach i nie tylko, plotkowałyśmy w Spinacz Cafe w Lublinie. Zapraszam Was na foto- relację :)



Dziewczyny postarały się również o upominki od firm, którym w tym miejscu pragnę podziękować :)

A oto, co przywiozłam ze sobą do domu...





Przyznaję, że trudno mi było dojść do samochodu z tymi ciężkimi pakunkami :) W drodze powrotnej towarzyszyła mi Magda, więc przyjemniej wracało się do domu :) 



Niebawem będą pojawiały się recenzje otrzymanych produktów.
Czegoś jesteście szczególnie ciekawi? 



27 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super ! Zazdraszczam oleju arganowego !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacyjne prezenty!!! Musiało być fantastycznie. Kiedy już i ja znajdę więcej czasu na bloga to chętnie bym się z Wami spotkała!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spotkanie było bardzo miłe ;) Fajne upominki dostałyście.

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję, że nie dotarłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej pianki do higieny intymnej oraz bardzo tych cytrynek w zalewie :)
    Ja również wczoraj byłam na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczny lokal, twarzyczki wyglądają na zadowolone - spotkanie musiało się udać :] A ile wspaniałości je uświetniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakie uśmiechnięte że aż miło patrzeć :) A ile testowania Ciebie czeka ;) Tak więc miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że nie tylko ja jestem ciekawa tej pianki - skarb matki. Miałam 2 produkty sm dlatego jestem ciekawa akurat tego.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne dziewczyny z Was, zobaczcie daty na Virtualu, lubia dawać prezenty w postaci kosmetyków przeterminowanych lub z terminem ważności miesiąc, dwa... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. data produkcji kosmetyków z Virtual to 2012 rok i tak się zastanawiam bo jeden błyszczyk wygląda w opakowaniu tak jakby podsechł i się kruszył/"łamał" :P

      Usuń
  11. A ja cały czas szukałam informacji o jakichś spotkaniach blogerek w Lublinie.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym poprosiła te rękawiczki na dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale było znowu móc CIę zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Wy pięknie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny strasznie mi szkoda że musiałam zrezygnować ze spot kania, mam nadzieję że następnym razem uda mi się z Wami spotkać

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie to najbardziej Dafi interesuje :P haha xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolory błyszczyków, pokaż je :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuudowne blogerki lubelskie <3 już chyba u wszystkich czytałam relacje!:D zachwycam się miejscem no i nowymi buziami !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że miłe spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie zadowolone buzie :) A olejek argonowy z manufaktury aptecznej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajne produkty! konfitura z figą i makiem, normalnie niesamowite połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotkanie udane, dziękuje za porady dotyczące makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę tutaj znajome twarze :) Miło!
    Olejek arganowy Manufaktury aptecznej znam i lubię :)
    wszystkie produkty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń