niedziela, 31 sierpnia 2014

Zakupy ze StrefaUrody.pl



Miesiąc sierpień obfitował w spotkania z cudownymi dziewczynami, z którymi łączy mnie zamiłowanie do kosmetyków. Tydzień temu byłam  Lublinie, wczoraj w Chełmie :) Na relację z wczorajszego spotkania zapraszam Was jutro, a tymczasem chcę Was zaprosić do odwiedzenia sklepu, z którego asortymentem zapoznałam się na spotkaniu w Lublinie.  


StrefaUrody.pl to miejsce, w którym łatwo i przyjemnie zrobimy zakupy. A jest w czym wybierać, bowiem sklep posiada bogaty asortyment w kategoriach: makijaż, pielęgnacja, zapachy, opalanie, produkty dla mężczyzn, dzieci. Możemy zaopatrzyć się także w wiele przydatnych przyborów np. do włosów, czy makijażu, jak również wybrać dopasowane do naszych potrzeb środki higieniczne. Zestawy kosmetyków będą idealne jako prezent. Firma nie zapomniała też o akcesoriach pomagających utrzymać czystość w domu i w samochodzie.
StrefaUrody.pl oferuje tylko oryginalne produkty. Udostępnia opcję darmowej dostawy zamówienia. Obdarowuje swoich klientów niespodziankami, a także daje możliwość wyboru gratisów do zamówienia. 

Mam dla Was kod rabatowy, który upoważnia do zniżki w wysokości 12% na zakupy w 


Jeśli planujecie zakupy, zachęcam do zapoznania się z asortymentem StrefaUrody.pl oraz skorzystania z rabatu ;)



11 komentarzy:

  1. Chętnie zapoznam się z asortymentem StrefaUrody.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tego peelingu Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa i od razu sięgnęłam po niego. Przyjemny jest i pięknie pachnie :)

      Usuń
  3. Tam jeszcze nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zamawiałam tam jeszcze nigdy nic

    ________________________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  6. odłoże sobie troche pieniążków i na pewno zaszaleje w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam jeszcze nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą drogerię ;) Mnóstwo rabatów i wspaniałych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń