niedziela, 12 kwietnia 2015

Kringle Vanilla Cone - słodycz w najlepszym wydaniu!

 
Kiedy powąchałam go na spotkaniu w Chełmie, przepadłam :) Ten zapach trafia idealnie w mój gust, pomyślałam. Czy rzeczywiście podczas palenia w domu pachnie waniliowym rożkiem i czy jest to przyjemny zapach? 

Kringle - Vanilla Cone

Wosk znajduje się w bardzo praktycznym, plastikowym opakowaniu. Podzielony jest na kilka części, które trzeba odłamać, a to już nie takie proste, ponieważ jest twardy. Fajne jest to, że łamię wosk, a pozostałą część chowam do opakowania. 


Waniliowy rożek to idealny zapach dla osób lubujących się w słodkich kompozycjach. Cudowne połączenie wanilii oraz ciasteczek... niebo zapachowe :) W opakowaniu pachnie nieziemsko. Tak, zdecydowanie jest to rożek waniliowy. Po odpaleniu go w kominku, zapach początkowo jest taki sam, a z czasem zaczyna przypominać budyń waniliowy. Nie zmienia to faktu, że jest bardzo aromatyczny. Jest słodki, intensywny, niechemiczny, niemdlący. Idealny na chłodniejsze wieczory.
Vanilla Cone to zapach, który bardzo mi się spodobał i wiem, że będę do niego wracała. Mam ochotę wypróbować też inne woski, bo mój nos podpowiedział mi w Chełmie, po co jeszcze warto sięgnąć :)

Polecam Wam stronę Imperium Zapachów, gdzie zakupić możecie pachnące wspaniałości. Niebawem odwiedzę sklep stacjonarnie i trochę się obkupię ;)
 

Znacie zapachy Kringle? Jakie są Wasze ulubione?



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten wosk! mało go nie zjadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach wanilii a żadnego Kringle jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie odlany jest ten wosk, łatwiej się go dawkuje ;) Na razie "męczę" woski innych firm, bo mam naprawdę spory zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowy różek brzmi cudnie..muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo moze w koncu jakas wanilia by mi spasowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, że podzielili go już na odpowiednie porcje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świece i woski bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój kolejny must have wśród zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kringle znam i nawet bardziej lubię niż YC, ale tego zapachu nie miałam jeszcze. Muszę go kupić koniecznie !

    OdpowiedzUsuń