wtorek, 28 kwietnia 2015

Przegląd ciekawych promocji ♥


Nie samymi kosmetykami człowiek żyje, choć mnie tego typu zakupy sprawiają chyba największą radość ;) Wiosna i lato to czas podróży, wyjazdów, wzmożonej aktywności. Na pewno część z Was poszukuje przemieszczalnych walizek, może stroju kąpielowego, czy wygodnych butów. Ja chętnie przeglądam oferty, w których znajdują się produkty do domu. Warto śledzić gazetki, jakie przygotowują dla nas sklepy, by zapatrzeć się potrzebne produkty. 

Zapraszam na przegląd najciekawszych według mnie ofert:


 LIDL gazetka obowiązuje od 4-10 maja 2015 r. Całą możecie obejrzeć tutaj.

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-04-05-2015,13324/1/
 
BIEDRONKA gazetka obowiązuje od 4-10 maja lub do wyczerpania zapasów. Całość możecie obejrzeć tutaj.

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-04-05-2015,13315/1/

TESCO gazetka obowiązuje od 29 kwietnia - 6 maja, o ile w gazetce nie określono inaczej. Całość możecie obejrzeć tutaj.



HEBE gazetka obowiązuje od 30 kwietnia - 13 maja. Całość możecie obejrzeć tutaj.


https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-30-04-2015,13342/1/


 
Któraś z ofert Was zainteresowała? 
Ja na pewno wpadnę na zakupy do Tesco. Planuję też odwiedzić Biedronkę i Lidla :)




14 komentarzy:

  1. Widzę, że w Biedronce teraz wszystko dla domu ;) W Hebe też dużo fajnych promocji :)

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to dzisiaj skorzystałam z promocji w Rossmannie i niestety... mój portfel woła o pomstę do nieba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na promocji tylko to, co było mi naprawdę potrzebne :)

      Usuń
  3. wchodzę na 10 blog, który obserwuję i wszystkie serwujecie aktualne promocje, czy naprawdę nie macie o czym pisać, tylko wrzucacie takie posty-zapchaj dziury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę, nie lubię patrzeć, jak ktoś stacza się na dno internetu.

      Usuń
  4. Ja się spróbuję ograniczyć zakupowo w najblizszym czasie.... zobaczymy na ile sie uda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zachowuję poniekąd zdrowy rozsądek, ale coś tam kupuję ;)

      Usuń