niedziela, 17 maja 2015

Kremy na dzień - który wybrać?


Krem to istotny produkt w codziennej pielęgnacji.  Jeśli jest odpowiednio dobrany, troszczy się o naszą cerę - utrzymuje odpowiedni stopień nawilżenia, odżywia, chroni przed czynnikami zewnętrznymi.  

Czy nie jest tak, że często wybierając kosmetyk, sugerujemy się jego ceną, opinią koleżanki czy reklamą, nie zwracając większej uwagi na działanie i składniki w nim zawarte?

Aby dokonać właściwego zakupu należy wiedzieć, jaki rodzaj cery posiadamy. Kremy, które dostępne są na rynku przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Wybierając krem na dzień zwróćmy przede wszystkim uwagę na filtry przeciwsłoneczne UV. Skóra powinna być chroniona przed promieniami słonecznymi , a przecież jest  na nie narażona nie tylko latem. W kosmetyku powinny znaleźć się również przeciwultelniacze (witaminy C i E, flawonoidy) oraz składniki nawilżające. 



Kremy na dzień posiadają zazwyczaj lżejszą formułę, niż kremy na noc, ze względu na większą zawartość wody. Szybko wchłaniają się w skórę, dzięki temu stanowią idealną bazę pod makijaż. O różnych porach roku stosujemy zazwyczaj inną pielęgnację. Latem sięgamy po kosmetyki lżejsze. 

Na rynku dostępne są również kremy BB, które wzbogacone zostały w minerały, prowitaminę B5 oraz odrobinę podkładu. Tego typu produkty są idealne na ciepłe dni ze względu na swoją delikatną, lekką formułę. Wyrównują one koloryt skóry, chronią przed promieniami słonecznymi, tuszują niedoskonałości i rozświetlają cerę. 



Marka Nivea oferuje nam szeroką gamę kosmetyków dostosowanych do potrzeb skóry w każdym wieku. Nawet najbardziej wymagające osoby powinny znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, który spełni oczekiwania i na dłużej zagości w kosmetyczce. 



Macie swój ulubiony kosmetyk Nivea? 
Używacie dwóch różnych kremów na dzień i na noc?



12 komentarzy:

  1. Ja używam kosmetyków nawilżających a teraz muszę iść też w stronę działania przeciwstarzeniowego bo latka lecą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżanie skóry to podstawa, a pielęgnację z biegiem lat trzeba dostosowywać do wieku.

      Usuń
  2. z nivea chyba najbardziej lubię soft. zawsze mam ten krem w toaletce

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety kremy Nivea zwykle mnie zapychają ;( Używam Ziaji 25+, bardzo lubię też krem matujący z Barwy Siarkowej na dzień.Na noc używam olejku z róży rdzawej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię krem z Barwy, ale nie mogę używać go codziennie, bo wysusza.

      Usuń
  4. Najbardziej przypasowały mi kremy Vichy, ale teraz testuję coś z niskiej półki (krem z Green Pharmacy) :) Ciekawe jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Vichy średnio się sprawdza, choć jeden kremik od nich przypasował mojej skórze ;) Nie używałam kremów GP do buźki jeszcze.

      Usuń
  5. nie lubię żadnych kremów z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zmieniam kremy dość często: Pharmaceris, CutisHelp, VitalDerm i India Cosmetics. Wszystkie na bazie olejów :D ale ostatnio mam problemy na mojej suchej cerze - częste wypryski :/ szukam czegoś do zaleczenia ich, ale wydaje mi się, że po części to ja jestem im winna i muszę przestać grzebać paluchami przy twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zmieniam często kremy, ale podobno powinno się co jakiś czas wymieniać je, bo skóra potrzebuje różnych składników :) Moja cera też jest kapryśna już od dłuższego czasu.

      Usuń
  7. mam nivea soft i classic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja buzia lubi kremy Nivea, chociaż używam też kremów innych firm.

    OdpowiedzUsuń