wtorek, 28 czerwca 2016

Pędzle do makijażu z Aliexpress - warto?


Pędzli nigdy za wiele, więc jakiś czas temu postanowiłam złożyć zamówienie na Aliexpress. Wiedziałam, że wiąże się to ze sporym ryzykiem, gdyż nigdy nie wiadomo jakiej jakości towar otrzymamy. Tym bardziej, że ceny są wyjątkowo atrakcyjne. Ciekawość zwyciężyła ;) Wybór padł na zestaw składający się z 10 sztuk. Czy warto było go kupić? 



Na przesyłkę nie czekałam zbyt długo, przyszła po 2 tygodniach od zamówienia (aukcja tutaj). Była dobrze zabezpieczona. Skusiłam się na zestaw czarno - srebrny. Włosie pędzli wykonane jest z tworzywa sztucznego (nylonu), ich trzonki z drewna. Na pierwszy rzut oka wyglądały całkiem przyzwoicie, choć niektóre z nich miały wystające, zbyt długie, pojedyncze włoski. Obcięłam je i zyskały idealny kształt. Od razu zwróciłam uwagę na kolor włosia - od początku wpadał w delikatny fiolet. Przed pierwszym użyciem przygotowałam pędzle - wyprałam, zdezynfekowałam. Co działo się po kąpieli? Otóż... jak zawsze rozłożyłam je na ręcznikach papierowych, które zostały zafarbowane! Była kolejna kąpiel i kolejna... W końcu kolor przestał "schodzić" i nadawały się do pierwszych testów. Najpierw pokażę Wam jednak, jakie pędzle wchodzą w skład zestawu.

Pędzle do oczu
Pędzle do twarzy

Nie spodobało mi się, że pędzle farbują. Dałam im szansę, lecz to nie koniec "niespodzianek". U jednego odpadł trzonek. Ok, można skleić. Podczas kolejnego prania (delikatnego), w dwóch kolejnych egzemplarzach ze srebrnych skuwek wypadło włosie! Nie, nie pojedyncze włoski, a całe włosie pędzli. To też można przykleić, jednak sporo te fakty mówią już o jakości pędzli. Przyklejone włosie nie wygląda już tak samo, nie jest równe. Nie dało się całości "wcisnąć" w skuwkę. Nigdy nie miałam takiej sytuacji przy długotrwałym użytkowaniu pędzli Zoeva, Maestro, Real Techniques, Hakuro, czy nawet niedrogich Beauty Crew. 

No dobrze, ale może pędzle fajnie sprawdzają się przy wykonywaniu makijażu? Otóż nie do końca. Nie mogą absolutnie równać się z akcesoriami marek, które przykładowo wymieniałam w dzisiejszym wpisie. Wszystkie mają miękkie włosie, niektóre mocniej zbite, inne mniej. Najbardziej ze wszystkich przypadł mi do gustu pędzel do twarzy stożkowy, którym wygodnie aplikuje się rozświetlacz. Spośród pędzli do oczu nie mam swojego faworyta. Na pewno nie nadają się do nakładania cieni. Ewentualnie do ich rozcierania.


Czy skuszę się na inne pędzle z Aliexpress? Niewykluczone. Uważam, że mogę znaleźć tam też ciekawe produkty. Na razie czekam na kolejną paczkę, którą użytkownik wysłał ponownie, bo wcześniejsza zaginęła. Mam nadzieję, że dojdzie bez problemów. Tym razem będzie sporo nowości do paznokci ♥ 

Robicie zakupy na Aliexpress?
Co ciekawego udało Wam się tam kupić? ;)


30 komentarzy:

  1. W sumie te pędzle do oczu mogłyby fajnie się sprawdzić do rozcierania, tak jak wwspmninałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie muszę dwoje pędzli umyć xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny zestaw (pędzle do twarzy identyczne, ale te do oczu jakby trochę inne) i stwierdzam, że musiałaś po prostu źle trafić. Ja swoje wykorzystuję od dłuższego czasu i nie miałam z nimi żadnych przebojów. Teraz mam zamiar zamówić te złote z jasnym włosiem i mam nadzieję, że ponownie trafię na perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że trafiłam na jakiś kiepski jakościowo zestaw. Czuję się zniechęcona i na pewno podobnych pędzli nie zamówię ;) Wierzę jednak, że są perełki wśród tych pędzli :)

      Usuń
  4. uuuuu nie zachęca ... ja mam zoevy i je kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie robię tam zakupów, bo nie lubię takich niespodzianek. wolę nasze allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemiła niespodzianka... Na szczęście ich cena nie była wysoka.

      Usuń
  6. miałam dawniej tanie pędzle i byłam zadowolona :) służa mi do dziś,ale to to jakaś porażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie nie znaczy gorsze czy złe. Chyba trafił mi się jakiś kiepski jakościowo zestaw :/

      Usuń
  7. ja jedynie kupuję skarpetki :) zwykłe najzwyklejsze, bez żadnych podrabianych logo, bo i tak zawsze jedna z pary ginie w praniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie na żadne ciuchowe zakupy się tam nie skusiłam, nawet na skarpetki ;)

      Usuń
  8. mnie akurat jakieś 2 lata temu trafił się cudowny, doskonałej jakości zestaw pędzli ala real techniques. używam ich regularnie i nie zamieniłabym na żadne inne, myślę, że przy takich zakupach trzeba mieć po prostu szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są tam dostępne jakościowo dobre pędzle (i nie tylko pędzle). Mnie się akurat trafiły jakieś badziewia, ale trudno ;)

      Usuń
  9. Dziś też dodaję wpis o tych pędzlach, mam dwa zestawy, ale u mnie żaden się nie rozpadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dopiero zaczynam przygodę z Alie, ale miałam styczność trochę wcześniej z pędzlami typowo chińskimi, niestety nie mam o nich dobrego zdania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie też dopiero zaczynam przygodę z Ali. Z produktów do paznokci jestem zadowolona, tylko te pędzle to porażka.

      Usuń
  11. Szkoda że tak do konca się nie spisały. Slyszalam o tej stronie, sporo dziewczyn tam zamawia i z różnym skutkiem :-) ja jeszcze nie próbowałam ale moze kiedyś sie na coś skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na pewne rzeczy, bo w naszych sklepach dostaniemy często te same produkty, tylko w wyższych cenach :)

      Usuń
  12. długo zastanawiałam się nad tymi pędzlami, bo wiele osób się na nie skusiło, ale tak teraz myślę i moja chęć jest coraz mniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie polecam. Ewentualnie możesz próbować jakiś inny zestaw zamówić :)

      Usuń
  13. Ja
    Jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupow.
    Dla mnie za dużo tego jest.
    Nie lubię szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, uwielbiam buszować po wirtualnych sklepach :)

      Usuń
  14. fajne puchatki z nich:D bym się nimi pomiziała;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka chińskich pędzli i muszę przyznać, ze póki co spisują się ok :)

    OdpowiedzUsuń