czwartek, 28 czerwca 2012

Biovax - maseczka intensywnie regenerująca


Przetestowałam nowość na rynku -maseczkę intensywnie regenerującą Biovax.

Czy warto ją wypróbować?
Przeczytajcie moją recenzję :)


kreatyna+jedwab 

 To intensywnie regenerująca maseczka opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania włosom gruntowej odnowy zarówno na powierzchni, jak w ich głębokich warstwach.

 Unikalną cechą maseczki jest woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura.  Naturalne składniki (ekstrakty, oleje i proteiny) oraz brak substancji drażniących umożliwiają dogłębną regenerację i ochronę włosów.


 
 Producent obiecuje:

- gruntownie odbudowaną strukturę włosów
- intensywną regenerację i nawilżenie
-  naturalnie lśniące, jedwabiste włosy
- wyjątkowo gładkie i miękkie w dotyku.

Jest to nowość na rynku, którą postanowiłam przetestować.  Producent spełnił swoje obietnice - włosy wyglądają zdrowo, są lśniące, miękkie, aksamitne, świetnie nawilżone, dobrze się rozczesują, nie są przeciążone, nie puszą się, łatwiej je ułożyć. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Tą maskę stosowała również osoba z dość rzadkimi włosami, skłonnymi do przetłuszczania. Na jej włosach efekt był bardziej widoczny i zadowalający.

Maska ma fajne opakowanie - słoiczek, dzięki temu można wyjąć dowolną ilość kosmetyku, jaką chcemy nałożyć na włosy. Konsystencja preparatu jest gęsta, jednak ładnie rozprowadza się go na włosach. Bardzo podoba mi się zapach maseczki, który pozostaje na włosach jeszcze przez długi czas :)

Polecam serdecznie. Maseczka stanowi świetny kosmetyk dla włosów :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz