czwartek, 13 grudnia 2012

Recenzji ciąg dalszy...


Przyszła pora na dalszy ciąg recenzji kosmetycznych. Jeśli jesteście zainteresowane, zapraszam :)
 

NIVEA CASHMERE MOMENTS 
 Kremowy olejek pod prysznic

Informacje z opakowania: Pozwól sobie na uwodzicielskie chwile pod prysznicem. Wyjątkowa, nawilżająca formuła kremowego olejku, wzbogacona drogocennymi proteinami kaszmiru otoczy Cię kremową pianą, podczas gdy zmysłowy zapach orchidei delikatnie oczaruje Twoje zmysły. Poczuj się jak nowo narodzona! 
 


Moja opinia: Opakowanie jest bardzo estetyczne, kusi delikatną kolorystyką. Pojemność duża - 500 ml. W środku znajduje się cudownie pachnący kremowy olejek o idealnie dobranej konsystencji. Sam zapach zachęca do wskoczenia szybko pod prysznic ;) Kosmetyk ładnie się rozprowadza na skórze, dobrze pieni (co bardzo lubię). Skóra po kąpieli jest gładka, miękka i elastyczna, do tego dobrze nawilżona. Produkt jest wydajny. Jego przyjemną woń czuć przez długi czas w łazience :) Już mam kolejne jego opakowanie, czekające na swoją kolej :)

 

IWOSTIN LIPIDA - EMULSJA LIPIDOWA 

Przeznaczona do codziennej pielęgnacji skóry suchej, pozbawionej naturalnej elastyczności. 
Uzupełnia niedobory naturalnie obecnych w skórze lipidów: ceramidów, cholesterolu, wosków i kwasów tłuszczowych. Długotrwale odbudowuje i wzmacnia naturalną strukturę lipidową skóry oraz przywraca jej jędrność i elastyczność. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy.



Moja opinia: Dostałam kilka próbek tego kosmetyku, została mi ostatnia saszetka. Emulsja ma lekką konsystencję, za to bardzo bogatą w dobroczynne składniki. Jest bezzapachowa. Przyjemnie rozprowadza się ją na skórze. Dobrze wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Dla mojej suchej skóry bardzo pomocny. Potrafi ją nawilżyć, od razu przynosi ulgę wysuszonej skórze. Co ważne, efekt nawilżenia utrzymuje się przez długi czas. Jak dla mnie, wystarczy aplikować go 2 razy dziennie (rano i wieczorem) i skóra jest w dobrej kondycji. 
Wydajność jest trochę kiepska, ale taka prawda, że ja lubię nałożyć na skórę grubszą warstwę kosmetyku pielęgnacyjnego :) Emulsja jest naprawdę dobra i godna polecenia. 
 
Miłego dnia :)



5 komentarzy:

  1. ciekawi mnie zapach tego olejku, napewno ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten olejek! pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupowałam jeszcze tego olejku. Muszę wypróbować bo bardzo lubię tego typu produkty.:-)

    P.S. zapraszam serdecznie na moje rozdanie: http://sofiasmum.blogspot.com/2012/12/prezenty-dla-was-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować olejek, słyszałam same pozytywne o nim opinie :)

    OdpowiedzUsuń