sobota, 1 czerwca 2013

Makijaże na ślub / wesele /okazjonalne - część pierwsza.



Sezon ślubny w pełni, dlatego postanowiłam rozpocząć cykl prezentacji makijaży nie tylko dla panien młodych, ale i dla kobiet, które wybierają się na wesele jako gość :) Wiadomo, że dobór odpowiedniego makijażu zależy od upodobań, typu urody oraz wielu innych czynników, chociażby nastroju ;)

Na początek pokażę Wam pięć propozycji, więc zapraszam do oglądania :)











 


Któraś propozycja makijażu przypadła Wam do gustu? 






30 komentarzy:

  1. Ten pierwszy makijaż podoba mi się zdecydowanie najbardziej :) Chętnie dałabym się tak umalować na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również pierwszy najbardziej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Drugi i trzeci chyba najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i to z fioletem! Świetne :) Ja za 2 tygodnie wybieram się na wesele i pewnie skorzystam z Twoich propozycji ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i ostatni najładniejszy a z jakich cieni korzystałaś przy pierwszym makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni bardzo mi się podoba! ale drugi też fajny, a fioletowy zabrał ci błękit z oczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i ostatni są boskie! Za rok wychodzę za mąż więc uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są piękne i podziwiam.
    ale najbardziej podoba mi się 3 i 4

    OdpowiedzUsuń
  9. na ślub delikatnie różowy makijaż jest super, reszta jest za mocna na tą okazję, Ale reszta na wyjścia już tak - piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy i ostatni- piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czwarty podoba mi się bardzo ,inne również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 śliczne te cienie, a 4 super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy i drugi rewelacja na ślub! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy i ostatni są prześliczne! Tzn. wszystkie są prześliczne, ale te dwa najbardziej mi do gustu przypadły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy i przedostatni jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie piekne! jak ja bym chciala sie tak malowac :))

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy i ostatni makijaż oka jest najładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie piękne ale najbardziej do gustu przypadł mi przedostatni:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy spodobał mi się najbardziej, ale wszystkie wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugi bardzo subtelny i delikatny- świetny na wesele w pełni lata :) Za to moim faworytem jest chyba ten z fioletem albo pierwszy- nie mogę się zdecydować :)
    Wspominałam już, że masz piękne te oczyska? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się zdecydować :D 1,3 i 4 genialne! :)

    OdpowiedzUsuń