piątek, 14 marca 2014

Matis Vitality by M - Clean&Scrub



 To mój pierwszy produkt firmy Matis. Byłam bardzo ciekawa efektów, jakie przyniesie jego stosowanie. Dziś już wiem, czy moja skóra się z nim polubiła, czy też odrzuciła ten kosmetyk. 


Matis Vitality by M - Clean&Scrub
pilingujący żel do mycia twarzy

 Na wstępie chcę Wam przybliżyć w kilku słowach tę linię kosmetyków. Jest ona przeznaczona dla młodych, dynamicznych ludzi. Ma formułę bogatą w witaminę C oraz multiwitaminowy koktajl pochodzący z owoców Goji. Kolor, zapach i opakowania zostały stworzone z myślą o ludziach młodych.

A teraz już o moim peelingu: 

  • Produkt typu 2 w 1: delikatnie dzień po dniu złuszcza martwy naskórek, aby na zawsze pożegnać szarą skórę. 
  • Pierwszy krok w oczyszczaniu skóry, jeden produkt, który delikatnie złuszcza a przy tym doskonale myje i pielęgnuje skórę. 
  • Pomaga zachować piękny koloryt oraz zapobiega powstawaniu niedoskonałości na skórze.






Cudowny zapach... taki, że chciałoby się zjeść ten produkt. Niby słodki a orzeźwiający. Jego konsystencja jest żelowa, lekka. Posiada widoczne drobinki różnej wielkości. Do rozprowadzenia na całej twarzy potrzebuję jedynie odrobinki kosmetyku, wielkości niewielkiego ziarenka grochu. Żel dobrze się pieni, delikatnie masuje swoimi drobinkami buźkę. Podczas "zabiegu" czuć jego zapach, który działa odprężająco i pobudza do działania. 
Bez problemu spłukuje się z twarzy, nie pozostawiając lepiącej warstwy. Wygładza skórę i sprawia, że staje się ona niesamowicie delikatna w dotyku. Kosmetyk stosowany systematycznie, czyli w moim przypadku codziennie wieczorem, zapewnia cerze zdrowy wygląd i blask. Dokładnie myje, oczyszcza, nie wysusza i nie podrażnia skóry.
Jego opakowanie jest wygodne - tuba zamykana na zatrzask. W związku z niesamowitą wydajnością, peelingujący żel do mycia twarzy wystarczy na bardzo długi czas. 
Dla mnie ten produkt okazał się wprost idealny!
pojemność 100 ml
cena ok. 60 zł
moja ocena 5/5
Używałyście go? 
Jakie produkty tego typu są Waszymi ulubionymi? :)






15 komentarzy:

  1. Piękne opakowanie i konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam kosmetyków z witaminą C, ale bardzo mnie pociągają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena nieco wysoka, ale kosmetyk ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmę Matis kojarzę z bardzo dobrych podkładów. :) Nie znałam wcześniej tego produktu, ale prezentuje się dostojnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cena - trochę wysoka ;)
    a jak skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać zdjęcia ze składem, już przeoczenie uzupełnione :)

      Usuń
  6. Chyba pierwszy raz o nim czytam, ale zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale z przyjemnością bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. za mocny byłby dla mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, a lubię mocne peelingi. Jestem jego ciekawa. : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jako peeling fany , ale do codziennego użytku jednak nie chciałabym używać produktu typu 2 w 1

    OdpowiedzUsuń