piątek, 13 czerwca 2014

Makijaż neonowy.



Nie mogłam się doczekać, kiedy będę miała wolne i zmaluję coś niecodziennego :) Tak oto powstał dzisiejszy makijaż. Przy okazji postanowiłam też wziąć udział w konkursie, jak widzicie na załączonej na zdjęciach karteczce ;) 


Neon make up - step by step
  • Na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie Virtual. 
  • Na większą część powieki nałożyłam cień z podwójnej paletki Stone Cosmetics Neon 3. 
  • Zewnętrzny kącik oczu wypełniłam pomarańczowym neonem tej samej marki z paletki Neon 2, delikatnie wyciągając kolor ku wewnętrznemu kącikowi, powyżej załamania powieki. 
  • Aby zatrzeć ostre przejście pomiędzy odcieniami, użyłam bardziej stonowanego, żółtego cienia Enjoy nr 27. Cienie rozcierałam kolorem od Pierre Rene nr 96 - Orient Orange. 
  • Linię wodną zaznaczyłam białą kredką Rimmel, którą później zmieniłam na czarnego linera ;) 
  • Pod linią dolnych rzęs użyłam kolejno: cienia Enjoy nr 27 (żółty), paletki Stone Cosmetics Neon 1 (fiolet), pojedynczego cienia Alkemika nr 677. 
  • Czarna kreska powstała przy pomocy mojego ulubionego żelowego linera Rimmel. 
  • Rzęsy wytuszowałam maskarą IsaDora Volume&Curl. 
 
 

Tak prezentuje się gotowy makijaż oczu.

Oprócz wymienionych powyżej kosmetyków użyłam:

- tonującego kremu Pharmaceris Tanned 02
- korektora Rimmel Match Perfection nr 030 
- transparentnego pudru nr 03 Pierre Rene
- pomadki Smooth&Glossy nr 006Softer
- różu nr 06 Softer


 Jak Wam się podoba taki niecodzienny, neonowy makijaż? ;)



29 komentarzy:

  1. prześliczny! piękne letnie kolory. Powodzenia mam nadzieje, że wygrasz konkurs bo na to zasługujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh te kolory ;D Uielbiam kolorowe makijaże. Piekne wykonanie.

    Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mi sie podoba, ze bede sie meczyc tyle, az go zrobie na sobie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne oczy! Megaa:D I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! :) ja dzisiaj też jak nigdy malowałam oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega kolory, tak neonowych cieni nie widziałam jeszcze nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kolory, no i świetnie połączone ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie - ty zdolniacho :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny ! Uwielbiam Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ale dla mnie za odważny hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważnie, lubię neonowe kolory, jednak nie na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzena, jesteś genialna :) jakikolwiek makijaż nawet najbardziej ekscentryczny, u Ciebie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale genialny makijaż! Świetnie wygląda :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czad, podoba mi się, życzę powodzenia! Zawsze trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  18. zarąbisty makijaż! wygląda przepięknie i jesszcze tak fajnie podkreśla kolor twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne neony! wiesz, że jestem miłośniczką;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny makijaż idealny na lato:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, letnie barwy! :))
    Trzymam kciuki za Ciebie w konkursie, z takim talentem MUSISZ wygrać! :*

    OdpowiedzUsuń