niedziela, 2 listopada 2014

Zakupy, czyli co przybyło mi w październiku.


Październik upłynął mi szybko. Plany zakupowe zostały po części spełnione. Nie wszystko z gazetek promocyjnych udało mi się jednak upolować. Dzisiaj pokażę Wam nowości z ubiegłego miesiąca :)

W Biedronce wypatrzyłam dwa cudeńka, na które część z Was również zwróciła uwagę, kiedy prezentowałam gazetkę promocyjną. Komoda do łazienki z szufladkami za 119,- oraz komoda na ciuszki za 199,-



Przywędrowała do mnie również Ambasadorska paczka od Astor. Wszystko jest już w użyciu, niebawem pojawią się recenzje. Mogę Wam zdradzić, że jednym z tych produktów jestem zachwycona ;)


Moja wspaniała wygrana na blogu no-to-pieknie.pl :)


 Oleje od Biotanic - również niebawem pojawią się ich recenzje, jednak muszę dokładnie je sprawdzić :)


W szampony zaopatrzyłam się przy okazji promocji w Tesco - 2 szampony w cenie 1, czyli każdy po 6 zł ;) Bardzo lubię myć włosy Garnierem. 


Podobno niebawem szykuje się promocja -40% w Rossmannie, już 3 rok z kolei. Powoli tworzę listę niezbędnych zakupów. Może też odrobinę zaszaleję tym razem ;)



A Wam wzbogaciliście się o nowe produkty w ubiegłym miesiącu? :)


30 komentarzy:

  1. ja tam malutko chyba kupiłam w poprzednim miesiącu, póki co więcej mi ubywa niż przybywa a więc z tego się cieszę
    twoje zakupki bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta półeczka. Używam do oczyszczania ten szampon garnier morelowy. Jest całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komoda do łazienki jest cudna że ja jej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna komoda, Biedronka coraz bardziej się stara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny pracujące w rossmanie piszą na wizażu że niestety nie będzie to -40%, tylko kup jeden produkt z kolorówki a drugi weź gratis :P z tym że gratis zawsze przypada ten tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten podkład i tusz z Astora, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uzbierał mi się koszyczek na denko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś z zakupami :) Fajne mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy :-) Taka duża komoda bardzo by mi się przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Meble ładne, zwłaszcza komoda na ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna komoda, kosmetyki również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałam kupić tę drewnianą komodę (z drugiego zdjęcia) jednak u mnie w mieści mimo kilku Biedronek nigdzie jej nie było. :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Biotanic mnie bardzo ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłabym tą komodę jednak czekam chyba na niższą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. do łazieneczki mega urocze serio:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta komoda do łazienki przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te mebelki mi megha podpasowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  18. komody są super funkcjonalne ;) gratuluję zakupów
    czekam na recenzje Astora ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta koszyczkowa szafka jest prześliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Komoda do łazienki jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  21. Porządna komoda, mamy podobną w przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Komoda z szufladkami- koszykami bardzo mi się podoba, ja nie miałabym jej gdzie wcisnąć ale to rzeczywiście świetna okazja.

    OdpowiedzUsuń