sobota, 10 stycznia 2015

Ach te zakupy, promocje :)


Bardzo lubię robić zakupy, szczególnie kosmetyczne i te do "upiększania" domu. Ciuchowe od pewnego czasu mniej, choć korzystam z nadarzających się okazji i coś tam zawsze przygarnę do siebie :) Na bieżąco śledzę promocje w gazetkach. Często można w nich znaleźć
 ciekawe rzeczy  w dobrych cenach. Tym razem największą ochotę mam na cienie Kobo, najlepiej wszystkie kolory ;) Ciekawe czy Wy znaleźliście coś ciekawego teraz w promocji? Zrobiłam mały przegląd gazetek promocyjnych:


Gazetka Hebe ważna od 8 - 21 stycznia 2015 roku.
Cała gazetka dostępna TUTAJ.
 
https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-08-01-2015,11063/1/



Gazetka Rossmann ważna od 9 stycznia 2015 roku.
Cała gazetka dostępna TUTAJ.




 

Gazetka Drogerii Natura ważna od 8 - 21 stycznia 2015 roku.
Gazetka dostępna TUTAJ.


https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-08-01-2015,11022/1/


Gazetka Drogerii Dayli dostępna do 14 stycznia 2015 roku.
Całość dostępna TUTAJ.


https://dayli.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-dayli-29-12-2014,10922/1/


Lubicie robić zakupy? :)

9 komentarzy:

  1. Unikam promocji jak ognia :D Mam wszystko czego potrzebuję, może nawet już za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przejrzeć ofertę Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma w Olsztynie Hebe i płaczę z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio dorwałam kilka fajnych rzeczy w Biedronce, w tym śmieszne kapsułki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zrobiłam zakupy, ale w Super-Pharmie. To moja ulubiona drogeria i często tam chodzę, bo często mają jakieś fajne promo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w styczniu i może w lutym też nic nie kupię, chcę aby nowy rok był dla mnie oczyszczający i będę dążyć do minimalizmu oraz pozbyciu się zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę nawet nie zaglądać do tych ofert, wszystko mam aż w nadmiarze :)

    OdpowiedzUsuń