wtorek, 27 stycznia 2015

Papaya Shake - makijaż krok po kroku.


Tym razem przygotowałam dla Was makijaż w bardziej intensywnych kolorach. Na taki miałam dziś ochotę pewnie dlatego, że do południa świeciło słońce i już zamarzyłam o wiośnie :) Nie przedłużając zapraszam na kolorowe oczko ;)


Jak wykonałam ten makijaż krok po kroku?

  • Na całą powiekę nałożyłam bazę Kryolan.
  • Pod oczy zaaplikowałam korektor rozświetlający Match Perfection.
  • Całość delikatnie przypudrowałam, by uzyskać jednolity kolor skóry.
  • Na nieruchomą powiekę nałożyłam cień Papaya Shake, wychodząc delikatnie poza jej granicę.
  • Z palety The Original wybrałam połyskujący fioletowy kolor i zaznaczyłam nim zewnętrzny kącik oka, stopniowo rozcierając cień na załamaniu, ku wewnętrznemu kącikowi oka. 
  • Aby lekko przytłumić połysk, z paletki Curacao, zaaplikowałam matowy fiolet w zewnętrznym kąciku. 
  • Roztarłam kolory, by łączyły się ze sobą.
  • Aby nadać powiece większej wyrazistości, nałożyłam odrobinę czerni w zewnętrznym kąciku. Przy okazji zaznaczyłam część dolnej powiek, ok. 1/3 tym samym odcieniem, pochodzącym z paletki The Original. 
  • Pozostałą część dolnej powieki obrysowałam matowym oraz następnie połyskującym fioletem, wszystko dokładnie rozcierając.
  • Kreskę na górnej powiece oraz na linii rzęs narysowałam cieniem Color Tattoo.
  • Wytuszowałam rzęsy, podkreśliłam brwi również cieniem z paletki The Original, w kolorze czarnym. 






Do wykonania makijażu oka użyłam:

- bazy pod cienie Kryolan
- - korektora Rimmel Match Perfection 030 classic beige
- transparentnego pudru w kompakcie Pierre Rene nr 3
- cienia Kobo Papaya Shake nr 106
- paletki Sleek The Original i Curacao
- cienia Maybelline Color Tattoo czarnego
- maskary L'Oreal False Wings


Wy też z utęsknieniem czekacie na wiosnę? :)


23 komentarze:

  1. podoba mi się. bardzo często łączę kolor łososiowy z fioletem w swoich makijażach.
    a wiośnie mówię zdecydowanie TAK. już się nie moge doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż, niestety kolory nie moje. a na wiosnę czekam z utesknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet kocham, dlatego też nie byłoby opcji by ten makijaż mi się nie spodobał :D Jest cudowny, pięknie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam na wiosnę, kiedy zrzucimy te czapki i kurtki:) Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) Miałam podobny ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje ulubione kolorki, piękne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne oko!
    ja na razie czekam na normalną zimę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się zrobiła dzisiaj zima. Ciekawe czy i Ty się doczekałaś śniegu i mrozu? ;)

      Usuń
  11. Piękny makijaż. Kochana wiesz jak sprawić, że zachwycam się Twoimi dziełami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne oczko -podoba mi się !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyszło :) bardzo fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy w drogerii Jaśmin są kosmetyki firmy Softer ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Softer dostępny jest w Trendy Shop oraz Clavier. Czasem można też spotkać np. lakiery do paznokci w sklepach typu Groszek czy Stokrotka.

      Usuń