sobota, 7 lutego 2015

Inicjatywa 2H - nie bądźmy obojętni!


Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w życiu odgrywa edukacja. W krajach Trzeciego Świata kobiety nie mają łatwo. Wyobraźcie sobie, że co roku w Indiach tysiące dziewczynek pozostaje porzuconych ze względu na swoją płeć. Co roku umiera blisko 400 000 dziewczynek! Czy te liczby nie są przerażające???


 Z przyczynami takiego zjawiska walczy nasza polska firma DIADEM, która wierzy, że "wszystkie kobiety mają w sobie piękno, siłę i pasję - nie zawsze jednak znajdują się w pozycji do podejmowania niezależnych wyborów, zgodnych z ich wewnętrznymi przekonaniami". 


Każdy sprzedany produkt Diadem Cosmetics pozwala na zapewnienie 2 godzin edukacji - jednej szkolnej, ogólno-edukacyjnej dla dziewczynki, drugiej - warsztatowej dla matki, która pozwoli jej na zdobycie umiejętności zawodowych, np. wykonywanie makijażu, fryzjerstwo czy krawiectwo, a co za tym idzie, do podejmowania mądrych oraz niezależnych decyzji. 



Inicjatywa 2H to walka o to, by porzucone dzieci miały zapewnione bezpieczne środowisko, godne warunki bytowe, aktywną opiekę, aby mogły pewnie kroczyć przez życie i wyrosnąć na inteligentnych ludzi. Dziewczynki w krajach Trzeciego Świata postrzegane są jako kosztowny ciężar, na który nie każdy może sobie pozwolić. Program warsztatowy ma za zadanie zwalczanie tej przyczyny poprzez lekcje krawiectwa, fryzjerstwa, makijażu. Dzięki temu kobiety stają przed szansą uzyskania niezależności finansowej oraz możliwością podejmowania świadomych, rozsądnych decyzji.
Kupując kosmetyki Diadem, Szafir lub Caroline's Rose, wspieramy Inicjatywę 2H.


Produkty Diadem Cosmetics miałam okazję poznać. Niedługo pojawi się ich recenzja, ale już dziś mogę z czystym sumieniem Wam je polecić! Jakość pierwsza klasa, ceny przystępne, a przy okazji możemy pomóc kobietom z krajów Trzeciego Świata. Ja nie pozostaję obojętna na takie problemy i mam nadzieję, że część z Was również wesprze Inicjatywę 2H, a przy okazji zyska cudowne kosmetyki.


Zachęcam Was do odwiedzenia strony Diadem Cosmetics.


11 komentarzy:

  1. znam tę akcję ;) Jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz lecę na stronę i coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podkład i cienie tej firmy, jakość rewelacja! Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu nie próbowałam jeszcze, więc czuję się zachęcona :)

      Usuń
  4. już czytałam o tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam nic tej firmy ale akcja super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na ich kosmetyki, mają naprawdę dobrą jakość.

      Usuń
  6. Świetna akcja i nie wiem czemu nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta akcja jest świetnym pomysłem! :))

    OdpowiedzUsuń