wtorek, 14 kwietnia 2015

ROSSMANN minus 49% na kolorówkę!



Ostatnio sieć obiegła wiadomość o promocji na kolorówkę w Rossmannie, która ma obowiązywać od 24 kwietnia. Czy jest to prawdziwa wiadomość, okaże się. Co roku Rossmann organizuje tego typu akcje promocyjne na wiosnę oraz jesienią. 



Jeśli chcecie zapoznać się z bieżącą gazetką drogerii Rossmann, zapraszam tutaj.


https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-10-04-2015,12978/1/

Planujecie coś "upolować" w Rossmannie? 
Ja na pewno na coś się skuszę i myślę szczególnie o podkładach. Polecacie jakiś dobry, sprawdzony?




13 komentarzy:

  1. No i znowu nas kuszą... nie mają litości :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ale kusząco :) bronzerek by sie przydał

    OdpowiedzUsuń
  3. czekałam na tą promocję! Rossmann za tydzień jest mój! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie przeglądałam drogerie internetowe żeby sobie sprawić mały prezencik urodzinowy w postaci kolorówki. No ale skoro mogę to zrobić za 10 dni stacjonarnie to poczekam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Obowiązkowo muszę kupić podkład. Mnie najbardziej interesuję tydzień, w którym do kupienia na promo będą lakiery do paznokci (liczę, że ten dzień nadejdzie). Mam kilka sztuk upatrzonych. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba na nic się nie skuszę, bo mój portfel by się na mnie obraził :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój portfel już pusty jeśli chodzi o takie zakupy po naprawach samochodu, ale chłopaka pomęczę, to pójdę po podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy to się potwierdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja na pewno się skuszę :) już się ugadałam z Mamą, że pójdziemy razem :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. Już upatrzyłam sobie produkty, które zakupię :) W tym roku pokuszę się na kosmetyki Bell z serii hypoalergicznej, to na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 24 kwietnia w moim Rossku pewnie będą pustki więc wybiorę się w pon po nowej dostawie :)

    OdpowiedzUsuń