środa, 6 kwietnia 2016

Equilibra - aloesowy balsam do ciała



Każdego dnia po kąpieli sięgam po kosmetyki do pielęgnacji ciała. Zimą wybieram przeważnie produkty o cięższej, treściwej konsystencji, latem natomiast sięgam po te lekkie. Kiedy tylko w moje ręce wpadł balsam do ciała Equilibra, od razu poszedł w ruch :) 





EQUILIBRA - ALOESOWY BALSAM DO CIAŁA

Informacje o produkcie: Dzięki wysokiemu stężeniu aloesu ( 20%) zapewnia właściwy poziom nawilżenia, pozostawiając skórę elastyczną i gładką. Szybko się wchłania nie pozostawiając białych śladów. Specjalna formuła balsamu pozbawiona parabenów, alkoholu, wazeliny i silikonu zapewnia długotrwałe uczucie nawilżenia i komfortu. Polecany do każdego rodzaju skóry, w szczególności do skóry suchej. Lekko perfumowany, nie wywołuje reakcji alergicznych.

Co zawiera?

► Aloes: nawilża i koi
► Gliceryna roślinna: nawilża i wygładza
► Żeń - szeń: tonizuje

Nie zawiera wazeliny, alkoholu, alergenów, parabenów. Delikatnie perfumowany. Testowany dermatologicznie. 


Moja opinia: Kosmetyk znajduje się w białej, plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Na etykiecie znajdują się niezbędne informacje o produkcie, sposób użycia, skład i czas przydatności. Konsystencja balsamu jest rzadka i przypomina mi mleczko. Łatwo i przyjemnie rozprowadza się po skórze. Jego zapach należy do przyjemnych, lekkich, niechemicznych. Balsamu używam prawie miesiąc i została mi połowa butelki, więc śmiem twierdzić, że należy do wydajnych. 

Aloesowego kosmetyku używam do całego ciała po każdej kąpieli, a także po depilacji. Zapewnia on długotrwałe nawilżenie, wygładzenie i odżywienie. Skóra staje się miękka i odżywiona. Przywraca jej elastyczność i sprężystość.
Dzięki 20% zawartości aloesu, balsam świetnie radzi sobie z podrażnieniami np. po depilacji. Szybko przynosi ukojenie i ulgę. 

Moja skóra bardzo polubiła ten kosmetyk. Z przyjemnością po niego sięgam. Idealnie sprawdzi się w ciepłe dni, przynosząc odpowiednią dawkę nawilżenia oraz ukojenie podrażnień.

+ ładny, naturalny zapach
+ lekka konsystencja
+ przynosi ukojenie przy podrażnieniach
+ nawilża, wygładza, odżywia
+ uelastycznia
+ wydajny

pojemność 250 ml
cena 23,99
dostępność - tutaj 


Lubicie kosmetyki Equilibra?
Które z nich są Waszymi ulubionymi?


11 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie miałam okazji jeszcze go poznać. Ale to u mnie raczej normalne. Daję sobie na wstrzymanie w kwestii kupna kolejnych balsamów, ponieważ z systematycznością używania ich mam problem :) Nie mniej jednak będę o nim pamiętać, kiedy wykorzystam to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kosmetyki z aloesem. ciekawe czy sprawdziłby się na mojej przesuszonej skórze

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze niczego z te firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ich szampon i odżywkę, balsamu jeszcze nie ale myślę, że też bym go polubiła bo dobrze sprawdzają się u mnie kosmetyki z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja koniecznie muszę u nich kupić szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam aloesowe kosmetyki, więc chętnie bym wypróbowała ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny skład, pomyślę o nim jak wykończę swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię szampony Equilibra. Balsamu też jestem ciekawa, szczególnie że jest aloesowy.

    OdpowiedzUsuń