czwartek, 16 czerwca 2016

Kneipp - balsam pod prysznic Jaśmin & Argan


Nie jest to mój pierwszy balsam pod prysznic, którego miałam okazję używać. Niespecjalnie przekonana do tego typu kosmetyków, podeszłam do niego bardzo sceptycznie i z dużym dystansem. Pewien czas musiał odczekać, nim po niego sięgnęłam do półki. Jak się sprawdził? O tym przeczytacie poniżej, zapraszam. 


Kneipp - Balsam pod prysznic 
Jaśmin & Argan

Informacje o produkcie: Wspaniała kompozycja Balsamu pod prysznic Jaśmin & Argan ofiaruje uczucie łagodnego odprężenia i uwodzi zmysłowym, delikatnym zapachem w egzotyczny świat jaśminu. Aromakologiczne działanie olejków eterycznych oczarowuje i harmonizuje ciało i duszę. Balsam pod prysznic Jaśmin & Argan działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem. Wartościowy olejek arganowy nadaje skórze elastyczności. 

Nie zawiera substancji konserwujących, barwników, olejów mineralnych, sylikonowych i parafinowych. 


Moja opinia: Produkt znajduje się w miękkiej tubie. Posiada ładną szatę graficzną, w stonowanych barwach. Na opakowaniu zawarte są wszelkie niezbędne informacje odnośnie stosowania, składu, czasu przydatności, pojemności. Jego konsystencja jest rzadka, przypomina mleczko. Pachnie specyficznie. Nie wyczuwam w nim nut jaśminu, a dobrze wiem, jak pachną jego kwiaty, gdyż aktualnie kwitnie w moim ogrodzie. Niemniej jednak czuję jakiś kwiatowy zapach. Dla mnie jest dosyć przyjemny, nieuciążliwy. 

Balsam łatwo się aplikuje na skórę i łatwo z niej spłukuje. Podczas kontaktu ze skórą nie wytwarza się piana. Spełnia swoje zadanie, czyli nawilża odpowiednio skórę i po kąpieli nie trzeba używać dodatkowo innego mazidła. Delikatnie wygładza. Osobiście lubię używać balsamów do ciała, czy innych kosmetyków po kąpieli i nie sprawia mi to problemu, ale balsam pod prysznic jest dobrym rozwiązaniem w upały. Tak, zdecydowanie w gorące dni sprawdza się najlepiej. Wtedy skóra nie lepi się i nie ma na niej nadmiaru kosmetyku. Jeśli chodzi o wydajność, produkt wystarcza na ok. 2 tygodnie używania. Przyznaję, że nie jest to zbyt długi okres czasu. 


+ wygodne opakowanie
+ przyjemny zapach
+ łatwość aplikacji
+ odpowiednia konsystencja
+ odpowiedni poziom nawilżenia
+ idealny na upały
+/- cena ok. 25 zł 
- wydajność (200 ml / 2 tygodnie)


Balsam pod prysznic Kneipp jest specyficznym kosmetykiem. Nie uwiódł mnie, ale też nie mogę powiedzieć, że rozczarował. Fajnie sprawdza się w upalne dni, przynosząc odpowiednie nawilżenie, ale nie pozostawiając na skórze dodatkowej warstwy. Mam jeszcze ochotę wypróbować balsam pod prysznic Trawa Cytrynowa & Oliwka. Ten wariant może przypaść mi do gustu ze względu na zapach. Inne kosmetyki Kneipp możecie obejrzeć tutaj.


Znacie / lubicie produkty Kneipp? 

31 komentarzy:

  1. Mało wydajny, ale kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność mogłaby być lepsza, jednak fajnie sprawdza się w upalne dni takie jak dzisiaj ;)

      Usuń
  2. Tego produktu akurat nie znam, ale ogolnie polubilam produkty tej marki;) balsam pod prysznic mam teraz brązujący z lirene;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię produkty tej marki, choć nie miałam jeszcze okazji wielu używać ;)

      Usuń
  3. Ta wersja zapachowa raczej nie przypadła by mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm z jednej strony kusi, z drugiej tak nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kosmetyk, doceniam właściwości arganu, dobrze wpływa na moją skórę. Pozdrawiam Marzenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie żele o tej pojemności średnio wystarczają na 3 tygodnie. Więc wydajność dla mnie jest całkiem średnia. miałam super olejki do kąpieli z Kneipp i na pewno jeszcze coś z ich asortymentu wypróbuję, może ten balsam pod prysznic, kocham jaśmin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki do kąpieli tej marki są genialne, potwierdzam :)

      Usuń
  8. Jak zobaczylam informacje ze nie zawiera substancji konserwujących barwnikow itd to aż zagłębiłam się w skład :-) posiada tylko naturalny konserwant czyli kwas cytrynowy :-). To świetna wiadomość bo przeważnie takie produkty sa przepełnione konserwantami, ogólnie skład wygląda świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skład ma całkiem fajny :) Chociażby dlatego, warto po niego sięgnąć ;)

      Usuń
  9. Miałam inną wersję tego balsamu, bodajże z trawą cytrynową i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy do czynienia z tą marką, ale ją kojarzę :)
    Produkt jest dla mnie mega ciekawy ze względu na ukochany zapach jaśminu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować produkty tej marki. Na pewno olejki mają super :)

      Usuń
  11. nie słyszałam nigdy o balsami do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jaśmin,,, chciałabym go wypróbować

    OdpowiedzUsuń