sobota, 4 marca 2017

Życie ze smakiem - wydanie 7


Wiosna jest moją ulubioną porą roku. Uwielbiam patrzeć, jak przyroda budzi się do życia, a ja wraz z nią staję się bardziej aktywna i pełna energii. Mamy dopiero początek marca, jednak ostatnie dni przyniosły nam spore ocieplenie i mam nadzieję, że tak już pozostanie. Tyle w kwestii wstępu, choć dalej będzie wiosennie! Chcę się bowiem podzielić się z Wami nowym wydaniem magazynu "Życie ze smakiem". 


Jest to wydanie wiosenne. Znajdziecie w nim mnóstwo przepisów, choć nie tylko. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten numer, a dania oraz wypieki w nim pokazane, staną się inspiracją do stworzenia własnych, domowych smakołyków. Nie ukrywam, że jest pysznie i świątecznie! Znalazł się tam również wywiad ze mną, czyli współautorką magazynu ;) 

Gorąco zachęcam Was do zapoznania się z 7 wydaniem magazynu "Życie ze smakiem" i podzieleniem się ze mną swoimi opiniami na jego temat ;) Mam nadzieję, że znajdziecie w nim coś dla siebie. Zapraszam Was również do polubienia strony na Facebooku (klik), gdzie znajdziecie mnóstwo ciekawych przepisów i nie tylko :)

2 komentarze: