czwartek, 6 kwietnia 2017

L'Oreal Elseve Magiczna Moc Glinki - efekty stosowania


Moja cera lubi glinki, dlatego bardzo chętnie po nie sięgam. Cenię je przede wszystkim za efekty, jakie zapewnia ich stosowanie. Ale nie o glinkach do twarzy chcę Wam dzisiaj opowiedzieć, a o kosmetycznym trio do włosów z linii Magiczna Moc Glinki L'Oreal. To seria stworzona dla posiadaczek włosów normalnych, z tendencją do przetłuszczania u nasady, z suchymi końcówkami. Jak się sprawdza i czy jej działanie jest zadowalające?


L'Oreal Elseve magiczna moc glinki




Elseve - Magiczna Moc Glinki


W skład zestawu, który posiadam wchodzi: maska z glinką, szampon pielęgnacyjny oraz odżywka upiększająca. Podstawą serii kosmetyków pielęgnacyjnych Elseve Magiczna Moc Glinki jest połączenie 3 glinek: białej, niebieskiej i zielonej, które działają oczyszczająco, odświeżająco i nawilżająco na włosy. Jak widzicie, wszystkie trzy produkty utrzymane są w tej samej tonacji kolorystycznej, w stylu typowym dla marki. Wszystkie pachną podobnie do siebie, ładnie, delikatnie, nienachalnie. Moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się najpierw u nasady, a końcówki pozostają suche, więc zestaw powinien odpowiadać na ich potrzebny. Tym bardziej byłam ciekawa, gdyż produkty L'Oreal bardzo fajnie się u mnie sprawdzają. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elseve - Maska przed myciem włosów
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

loreal maska magiczna moc glinki

Według producenta: Absorbuje nadmiar sebum, długotrwale oczyszcza i pielęgnuje skórę głowy. Pozostawia włosy lekkie i oczyszczone od nasady. 



Elseve magiczna moc glinki

Maskę stosowałam według zaleceń na opakowaniu, czyli rozprowadzając u nasady włosów, przed ich myciem. 5 minut to krótki czas, jaki należy odczekać od aplikacji. Produkt ma gęstą konsystencje i przyznam, że miałam problem z rozsmarowaniem go tak, by dotrzeć w każde miejsce przy skórze. Przy moich długich i gęstych włosach, było to nie lada wyzwanie. Osoby posiadające krótką fryzurę lub cienkie włosy, nie powinny mieć większych problemów. Maska bez problemu zmywa się i pozostawia po sobie wrażenie oczyszczonej skóry głowy. Pojemność kosmetyku to 150 ml a wydajność mocno średnia. 


Elseve Loreal glinka


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elseve - Szampon pielęgnacyjny
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


magiczna moc glinki elseve

Według producenta: Nawilża włosy aż po same końce, bez obciążania. Nadaje im witalności i niewiarygodnej świeżości. 72 godziny czystych i lekkich włosów.


magiczna moc glinki

Drugim krokiem jest użycie szamponu, który posiada przyjemną, kremową konsystencję i świetnie się pieni. Po spłukaniu kosmetyku, włosy są właściwie oczyszczone i umyte. Jeśli  nie decyduję się na użycie odżywki, fryzura jest pełna objętości, delikatna, lekka. Świeżość włosów utrzymuje się 4 dni. Rozczesują się one dosyć dobrze, więc szampon ich nie plącze. Nie ma także mowy o obciążeniu ich. Pojemność kosmetyku to 250 ml, przy czym jest on wyjątkowo wydajny. 



L'Oreal Elseve magiczna moc glinki


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elseve - Odżywka upiększająca
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


loreal odżywka magiczna moc glinki

Według producenta: Włosy niezwykle nawilżone przez 72 h, aż po same końce, bez obciążania. Lekkie, pełne witalności, błyszczące. Odżywione i łatwe do rozczesania. 

loreal szampon

Odżywka, czyli ostatni krok w 3 - stopniowej pielęgnacji, posiada odpowiednią konsystencję. Po nałożeniu nie spływa z włosów, bez problemu się z nich spłukuje. Sprawia, że nie mam problemów z rozczesywaniem. Delikatnie dociąża włosy, ale nie powoduje ich obciążenia. Widocznie nawilża, odżywia i nabłyszcza. Włosy cały czas pozostają lekkie. Świeżość utrzymują również przez 4 dni, co daje całkiem zadowalający wynik. Pojemność odżywki to 200 ml. Wydajność znakomita. 


Loreal Elseve magiczna moc glinki

Zestaw Magiczna Moc Glinki jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Jedynie mały problem miałam z maską, ze względu na jej konsystencję, którą przy gęstych i długich włosach, trudno było aplikować na skórę głowy oraz włosy u nasady. Pozostałe dwa kosmetyki - szampon i odżywka - to duet idealny. Dobrze pielęgnują moje włosy, nawilżają, dodają im ładniejszego, zdrowszego wyglądu. 4 - dniowa świeżość jest całkiem dobrym wynikiem według mnie, więc chętnie będę wracała do glinkowej pielęgnacji Elseve. 


Mieliście okazję próbować zestawu od L'Oreal, a może macie swoich ulubieńców i nie sięgacie po nowości? :)

10 komentarzy:

  1. brzmi ciekawie, tym bardziej, że lubię kosmetyki z glinką

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie glinki niezbyt dobrze się sprawdzają, więc raczej nie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam dobre opinie na temat tej serii. Na razie nie planuję po nią sięgać. Trzeba zużywać zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, niestety nie dostałam się do testów, a myślę, że pasowałyby mi te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co znam tylko odżywkę, chwyciłam ją z braku laku, bo potrzebowałam czegoś na szybko i jak na razie dobrze się sprawdza :) Jestem jeszcze bardzo ciekawa maski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię w ogóle szampony L`oreal, tylko one dobrze myją moje włosy i nie powodują łupieżu ;) Może skuszę się i na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pozytywnego słyszałam na temat tej serii, sama jednak jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam wczoraj szampon, ciekawa jestem jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna konsystencja tej maski ;) wogole pierwszy raz na oczy widzę ten zestaw ;) chyba jestem zacofana!

    OdpowiedzUsuń