wtorek, 25 kwietnia 2017

Rossmann - 55% i Hebe 1+1 - zakupowe szaleństwo?


Promocja Rossmann -49% i -55% biła w tym roku rekordy popularności. Jeszcze pamiętam, kiedy drogeria zdecydowała się po raz pierwszy zorganizować taką akcję. Uwierzycie, że prawie nikt o niej wtedy nie słyszał i maksymalnie 5 osób oglądało kolorówkę przy wszystkich szafkach, łącznie ze mną? Takiego komfortu nie było w tym roku, o nie. Wszyscy wiedzą co się działo. Emocje powoli opadają, więc chcę Wam pokazać na co ja skusiłam się, będąc w Rossmannie i Hebe, która w tym samym czasie przygotowała nie gorszą akcję, czyli 1+1 na kosmetyki wybranych marek. 



Wszyscy wiemy, jak wyglądała sytuacja w Rossmannie. Nie miałam ochoty na przepychanki, tym bardziej walkę o kosmetyki, więc już na spokojnie kupiłam 3 produkty. Obyło się bez szaleństw, zdrowy rozsądek zwyciężył. Do koszyka, a właściwie do mojej ręki wskoczył rozświetlacz Lovely w złotym odcieniu, matowa pomadka wraz z kredką K-Lips nr 5 Lovely oraz paleta rozświetlaczy do twarzy Wibo.




Z kolei w Hebe na promocji 1+1, zaopatrzyłam się w 2 sztuki świetnych maskar Bourjois Volume Reveal (recenzja tutaj). Zestaw do stylizacji brwi Bell HYPOAllergrenic wydał mi się również godny wypróbowania, choć w drogerii kolory wyglądały na wiele ciemniejsze (plus za dużą ilość wosku). Ostatnio akcją objęta była m.in. marka Essence, która skusiła mnie cieniami. 



Moje zakupy są skromne, obyło się bez szaleństw i kupiłam tylko produkty, które wiem, że mi się przydadzą. Pewnie skusiłabym się na coś jeszcze, jednak skutecznie odstraszały mnie tłumy przy półkach. Ja jednak wolę spokojne zakupy ;) Na razie testuję zakupione kosmetyki, niebawem recenzje. A Wam udało się upolować wszystko, co chcieliście? ;)


11 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, czekam na nowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej interesują mnie ostatnio produkty lovely i wibo bo ich kolorówka jest wyjątkowo ładna ale niczego nie kupiłam na promocji i już dawno nie byłam w żadnej stacjonarnej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłem rozświetlacze Wibo są świetne ale niesamowicie ... śmierdzą chemią

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakupy.
    Chciałam tę paletę Star Shine, ale raz, że jej już nie było, a dwa, że jednak fioletowy czy zielony rozświetlacz to tak nie bardzo by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam dorwać K-Lips z Lovely, ale jak dotarłam do Rossmanna to Neutral Beauty już nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też skusiłam się na k'lips :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie te cienie z Essence to strzał w 10! Świetna pigmentacja i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na paletki cieni do brwi chciałam się skusić ale zastanawiałam się za długo i wymiotło je. Natomiast maskara Reveal jest dla mnie przeciętna/ moje oczy jej nie polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz Lovely jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowałam się tylko na paletkę Dark Nude z Lovely. Nosiłam się też z zamiarem kupienia matowej pomadki ale nie znalazłam żadnego odcienia, który by mi pasował. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w rossmannie zamówiłam przez internet i przynajmniej obyło sie bez popychanek ze strony klientek, chociaż widziałam co się dzieje. Kupiłam korektor i 3 tusze, czyli totalny must have :)

    OdpowiedzUsuń