środa, 16 sierpnia 2017

Najlepsza henna do brwi i rzęs - RefectoCil (opinia + krok po kroku)


Wyregulowane, odpowiednio podkreślone brwi, potrafią zupełnie odmienić wygląd naszej twarzy. Moje naturalne włoski są akurat dosyć ciemne, jednak czasem lubię je "odświeżyć". Nie biegam do kosmetyczki, w domu dbam o swój wygląd i wygląd moich bliskich. Najlepsza henna do brwi i rzęs? RefectoCil! Jak wykonać hennę w domu i o czym należy pamiętać?


RefectoCil najlepsza henna w domu


________________________________________________________________________________________________________

RefectoCil - farba do brwi i rzęs
________________________________________________________________________________________________________


Ważne informacje: Jest przeznaczona do użytku profesjonalnego. Przed przystąpieniem do zabiegu, należy zapoznać się z instrukcją i przestrzegać jej. Produkt może wywołać silne reakcje alergiczne. Nie może być stosowany przez osoby poniżej 16 roku życia. Tatuaże na bazie czarnej henny mogą zwiększyć ryzyko wystąpienia alergii. Nie należy używać produktu, jeżeli na twarzy występuje wysypka, skóra głowy jest wrażliwa, podrażniona i uszkodzona, kiedykolwiek wystąpiła reakcja alergiczna na farbowanie włosów lub rzęs, w przeszłości wystąpiła reakcja na tymczasowy tatuaż na bazie czarnej henny. RefectoCil nr 1, 1.1, 2, 2.1, 3, 3.1, 4 zawiera fenylenodiaminy (toulenodiaminy), natomiast 3.1 zawiera rezorcynę. Należy stosować rękawice ochronne, a w przypadku dostania się preparatu do oczu, natychmiast przemyć je wodą. 

henna najlepsza RefectoCil


Moja opinia: Henna RefectoCil jest według mnie najlepsza, bo ma super trwałość, nieporównywalną ze stosowanymi przeze mnie wcześniej innymi tego typu produktami. Farbuje włoski na piękny, intensywny kolor, który trzyma się przez kilka tygodni. Niewątpliwym jej atutem jest to, że nie farbuje skóry. Domywa się ona do czysta bez problemów. Używanie produktu nie wywołało u mnie żadnych niepożądanych reakcji alergicznych czy podrażnień. Nie zaobserwowałam osłabienia lub wypadania włosków. Henny tej używam od kilku lat. Dostępna jest ona w kilku wariantach kolorystycznych. Super wydajność to z pewnością też jej atut. W opakowaniu znajdziemy: ulotkę, hennę w zabezpieczonej tubie oraz patyczek. Henna ma konsystencję żelową i należy rozrobić ją z 3% wodą utlenioną, której nie ma w zestawie. Musimy się w nią zapatrzyć w aptece. 


Tak prezentuje się cały zestaw potrzebny do wykonania zabiegu henny w domu. 

henna w domu brwi i rzęs


Henna brwi w domu - krok po kroku

  • Wykonujemy demakijaż, oczyszczamy skórę i włoski, przemywamy wodą i osuszamy. 
  • Ja nie smaruję żadnym tłustym kremem okolic brwi, bo farba łatwo zmywa się ze skóry, jednak możecie to zrobić, jeśli macie ochotę (omijając włoski).
  • Starą, czystą szczoteczką od maskary, nakładam kolor na brwi, przeczesując je. Zaczynam od najwyżej wysuniętego punktu brwi.
  • Ważne, by nałożyć hennę na wszystkie włoski i nie pomijać ich. 
  • Po 5 minutach zmywam hennę letnią wodą z żelem do mycia twarzy, naniesionymi na płatek kosmetyczny i gotowe. Zawsze zaczynam od brwi, na którą najpierw nanosiłam hennę.

henna brwi krok po kroku RefectoCil

Jak zrobić hennę rzęs? Polecam zastosowanie szczoteczki po tuszu (oczywiście dobrze umytej z maskary). Najprościej jest wykonywać identyczne ruchy, jak przy malowaniu rzęs. Ważne, by nanosić hennę od nasady, aż po same końce. W przypadku rzęs, należy trzymać hennę 10 minut, następnie zmyć. 


Pamiętajcie, żeby dobrze dobrać odcień henny. Zbyt ciemny dodaje groźnego wyglądu, a oprawa oczu może wyglądać na zbyt przerysowaną. Producent na ulotce poleca trzymanie koloru na włoskach brwi przez 5-10 minut. Ja nie chciałam uzyskać mocnego efektu, więc zawsze decyduję się na krótszy czas. 


A Wy robicie hennę w domu, czy w salonie kosmetycznym? :)


12 komentarzy:

  1. Tej henny jeszcze nie miałam :) Na pewno spróbuję :) Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją w czarnym kolorze, ale możliwe, że następnym razem kupię ciemny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dużo dobrego o niej słyszałam, że na pewno się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z tej marki mam bezbarwny balsam do brwi i rzęs a całkiem o nim zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o niej same dobre opinie, ja brwi maluje żelowym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Henna to pierwszy zabieg jaki nauczyłam się na kosmetologii hihi ;) Ja najczęścniej wybieram henne w rossmanna, jestem z niej zadowolona :) utrzymuje się dosyć długo, tej nigdy nie miałam, ale efekt nie jest aż tak intensywny, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety te z Rossmana się nie sprawdzają trzymam po 20 minut a brwi lekko cjemniejsze tylko.

      Usuń
  7. Ta henna świetnie się sprawdza i łatwo nakłada ja mieszam czarny z ciemnym brązem efekt super polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń