wtorek, 17 października 2017

Manicure hybrydowy: Lokai nr 58


Za oknem jesień. Na przekór deszczowej pogodzie, na paznokciach zagościł intensywny róż. Tęsknię za ciepłem, słońcem i kolorami lata. Na razie nie mam ochoty na barwy jesieni. Nie bez znaczenia był też fakt, że przyszły do mnie nowe lakiery i postanowiłam je wypróbować. I tak na moich paznokciach zagościł lakier Lokai w odcieniu nr 58. 


lokai lakier hybrydowy zelowy zel nr 58


Lokai są lakierami żelowymi. Kolory mają piękne, soczyste, mocno nasycone i kryjące. Swoją małą kolekcję pokażę Wam niebawem. Krótkie paznokcie przedłużyłam i wzmocniłam żelem Venalisa. Jeden paznokieć ozdobiłam kwiatami, drugi lakierem połyskującym Rosalind 1344. 


Produkty użyte do wykonania manicure:

- primer kwasowy Indigo
- baza Indigo Protein Base
- żel budujący Venalisa biały
- Lokai nr 58

- Rosalind 1344
- top Indigo Crystal Top Coat 



lakier zelowy lokai
aliexpress lokai lakier zelowy hybrydowy tani


Jaki manicure gości teraz na Waszych paznokciach? 

6 komentarzy: