środa, 21 października 2020

Nivelazione Bio szampon do wrażliwej skóry głowy / olej konopny

 


Dosyć często zmieniam szampony, odżywki i inne preparaty do włosów, choć mam swoich ulubieńców, do których powracam co jakiś czas. Niedawno trafiłam na serię apteczną Nivelazione Skin Therapy i wybrałam dla siebie bio szampon do wrażliwej skóry głowy - olej konopny. Postanowiłam wypróbować jego działanie i skonfrontować obietnice producenta z rzeczywistością. Jeśli ciekawi Was, czy moje włosy go polubiły i czy ten kosmetyk może sprawdzić się również u Was, zapraszam do krótkiej lektury.  



Nivelazione bio szampon do wrażliwej skóry głowy
olej konopny 


Według producenta szampon z olejem konopnym przeznaczony jest do włosów suchych i wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry głowy. Specjalistyczna formuła delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy nie naruszając płaszcza hydrolipidowego naskórka. Preparat nadaje włosom połysk i zmniejsza tendencję do rozdwajania się końcówek. Innowacyjna technologia wspierania naturalnego mikrobiomu skóry głowy, poprawia jej funkcje barierowe i chroni przed szkodliwym wpływem środowiska. Wysoka zawartość składników aktywnych w tym oleju konopnego, inuliny, protein pszenicy oraz alantoiny sprawia, że włosy stają się nawilżone i wygładzone. 




Każdy z nas ma inny rodzaj włosów, inną strukturę, grubość. Dlatego na początku muszę wspomnieć, że moje włosy są gęste, ciężkie. Od urodzenia, przez cały czas mam mnóstwo "baby hair", a z jednego mieszka wyrasta mi 5-6 włosów. Wszystko niby fajnie, ale noszę długie włosy i mam tendencję do rozdwajania się końcówek, oczywiście podcinam je co jakiś czas. Widzę też, iż moim kosmykom brakuje nawilżenia, są przesuszone w niektórych miejscach, szczególnie na długości. Poszukuję zatem wciąż nowych produktów, które temu zaradzą. Tego samego rodzaju szamponu używałam jednocześnie ja, osoba z włosami, przetłuszczającymi się, cienkimi, wrażliwą skórą głowy oraz osoba z włosami o przeciętnej grubości, farbowanymi i szybko się przetłuszczającymi. Co ciekawe, nasze obserwacje były podobne. 




Bio szampon zwrócił moją uwagę stojąc na aptecznej półce. Ładna butelka, wygodne otwieranie, wszystkie niezbędne i ważne informacje widoczne. Produkt posiada odpowiednią konsystencję, czyli nie jest ani zbyt gęsty, ani rzadki. Ma barwę delikatnie żółto - brązową. Zapach dla mojego nosa jest przyjemny, nienachalny. Po spłukaniu pozostaje jeszcze na włosach. Pozytywnie zaskoczył mnie pianą. Tak, już przy pierwszym myciu dobrze się pieni, a przy drugim to już w ogóle bajka. Lubię produkty, które obficie się pienią. Spłukuje się go łatwo. Pozostawia uczucie dobrze oczyszczonej skóry głowy i włosów. 

Jest łagodny dla skóry głowy, nie powoduje podrażnień. Dodaje blasku włosom, delikatnie je wygładzając. Czy zapobiega rozdwajaniu się końcówek? Trudno mi to stwierdzić. Nie zauważyłam wprawdzie, większej ilości rozdwojonych włosów, ale trudno mi się do tej kwestii odnieść. Może przez to, że daje nawilżenie kosmykom, mniej się rozdwajają. I teraz coś, o czy producent nie wspomniał, a każda z 3 używających szamponu osób zauważyła. Włosy zyskują objętość, są inne w dotyku, jest ich jakby więcej. Optycznie są zagęszczone, to jest bardzo mocno zauważalne, nawet przy cienkich włosach. Efekt jak najbardziej na wielki plus. Moje włosy o dzień krócej zachowują świeżość, niż przeciętnie. Natomiast drugim zaskoczeniem jest, że u tych dwóch osób, które miały tendencje do szybkiego przetłuszczania włosów, zachowują one dłużej świeżość. Być może dlatego, iż ich włosy są lżejsze, cieńsze. 



Nivealazione Bio szampon do wrażliwej skóry głowy / olej konopny to dobry produkt, który warto wypróbować. Dostępny jest w wybranych aptekach stacjonarnych i internetowych (możecie sprawdzić tutaj). Za 300 ml trzeba zapłacić w granicach 9-13 zł (w zależności od miejsca zakupu). Jest wydajny. U mnie się sprawdza dobrze, polubiliśmy się od pierwszego użycia. Po dokończeniu opakowania, na pewno do niego wrócę. Przy okazji zakupu szamponu, do mojego kosza wpadły też inne kosmetyki Nivelazione. Jestem w fazie testów. Może niedługo uda mi się napisać o nich coś więcej. 


Jesteście wierni jednemu kosmetykowi do włosów, czy tak jak ja lubicie sięgać po coraz to nowe produkty? 




6 komentarzy:

  1. Mógłby się u mnie sprawdzić. Niestety mam ostatnio problem ze skórą głowy i często jest podrażniona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada, chociażu mnie nie po drodze z naturalnymi szamponami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, po prostu to mój numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń