środa, 26 grudnia 2012

Hmmm... pazurki w wersji świątecznej.


Przed świętami, za sprawą Waszych cudownych paznokci, naszła mnie ochota na zrobienie czegoś a'la świątecznego u siebie. Mistrzynią w tym nie jestem i nie będę, ale próbować zawsze można :) I wyszło coś takiego. Do tej kombinacji użyłam lakieru Golden Rose Jolly Jewels 110 oraz Sensique Inspired by Earth nr.217.




Święta, święta i prawie po świętach. Nie przejadałam się, choć jedzonka nie brakuje w domu.
Ja właśnie wybieram się na spacer, trzeba się trochę poruszać dla zdrowia :)

Jak Wam udało się przetrwać ten czas?



9 komentarzy:

  1. U mnie przejedzenie umiarkowane, chętnie od jutra zaczęłabym dietę, ale mam pół lodówki poświątecznych "darów" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam Dziewczyny, które robią małe dzieła sztuki na pazurkach, to jednak dość czasochłonne i nie długotrwałe, ale efekt jest mega!!! Szkoda, że nie mam takiego talentu, ale chętnie oglądam pomysłowość i podziwiam talent.
    Buziaczki :**:*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny mani......nie potrafie wiele zrobic z pazurkami jedynie 1 kolor i koniec...super pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się przejadłam ale codziennie z chłopakiem spacer minimum 1-2 km, wczoraj impreza praktycznie od 22 do 3 więc troszkę ruchu było :D


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa lakiery GR z tej serii Jolly. Sa śliczne ale zmywanie ich to dla mnie koszmar;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki, masz bardzo dobre pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń