poniedziałek, 17 grudnia 2012

Zimowy makijaż, zimowe pazurki...



Poniedziałek zaczął się pechowo, ale na szczęście już wieczór, a jutro musi być lepszy dzień.
Dzisiaj będzie również makijażowo - tym razem w zimowej wersji kolorystycznej. Dostosowałam się do warunków panujących na zewnątrz ;)




Do wykonania makijażu użyłam:

- luksusowego kryjącego podkładu Ideal Cover Eveline odcień beżowy
- antybakteryjnego pudru w kompakcie Synergen 02
- palety cieni Lenka Kosmetik
- kredki Golden Rose Emily odcień 111 i 104
- maskary Growing Lashes Wibo
- korektora do brwi Art scenic Eveline
- różu Lovely Cinnamon Lady
- pomadki Lasting Finish Rimmel 214 Firecracker


A to moje zimowe pazurki :) Nie są piękne, bo moje zdolności w tym kierunku są na razie ograniczone, ale próbuję coś kombinować ;) Oprócz zdolności potrzebne są też ładne pazurki, a takowych nie posiadam.


Do wykonania użyłam lakierów:

- Golden Rose Sweet Color 04
- Golden Rose Jolly Jewels 110


Miłego wieczoru :)



7 komentarzy:

  1. Fajny makijaż, przydałoby się jednak bardziej rozetrzeć cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mani:) A co to makijażu oczu to po prostu idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczęta, jak już pisałam na portalu o nazwie B ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje makijaże!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimowe pazurki takie powinny być i te końcówki ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, wysłałam do Ciebie maila:)

    OdpowiedzUsuń