niedziela, 11 maja 2014

Spotkanie blogerek w Puławach 10 maja - relacja.



Wczorajszy dzień spędziłam we wspaniałym gronie blogerek :) Było nas dwanaście.
 Na dobry początek odwiedziła nas przedstawicielka firmy Soraya - Pani Dagna, która przedstawiła nowe produkty marki. Zostałyśmy również obdarowane upominkami. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzą się te nowości :) 


Drugim gościem była Pani Barbara reprezentująca firmę Coloris. Bardzo szczegółowo, z pasją opowiedziała nam o produktach marki Laura Conti, Velvetic oraz Inveo. Wybrany asortyment znajdziemy w Rossmannie i Drogerii Natura. Polecam zajrzeć jednak do sklepu online, gdzie znajdziecie wszystkie produkty w przystępnych cenach.


Później był obiad i pogaduchy, którym nie było końca :) Powymieniałyśmy się też kosmetykami.



 Przyszedł też czas na upominki od sponsorów, które rozdałyśmy z Moniką.





Pani Dagnie oraz Pani Barbarze serdecznie dziękuję za przybycie i poświęcony nam czas. A Wam dzieczyny, dziękuję za stworzenie ciepłej, przyjaznej atmosfery :)




27 komentarzy:

  1. Super i zostałyśmy "przyłapane zdjęciowo" na wąchaniu cieni ;)
    Dziękuję za miło spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądałyście pięknie, super są takie spotkania i zaskakująco czas szybko na nich ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite spotkanie, zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie super spotkanie :)

    a jaki ponętny dekolt *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleście narobiły zdjęć dziewczyny :) Widzę, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję inicjatywy;) Widać,że czas spędzony na organizacji to była dobra inwestycja ;)
    Śliczne z Was dziewczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :) ale uśmiechy :) Gratuluję udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna relacja, ja jeszcze nigdy nie byłam na spotkaniu blogerskim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahhaa, przeglądam relacje i co zdjęcia to lepsze miny <3 Zbieram od każdej z Was i już się zbieram za pisanie relacji :D Dziękujemy za dobrą organizację i cudowną atmosferę !;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahhaa, przeglądam relacje i co zdjęcia to lepsze miny <3 Zbieram od każdej z Was i już się zbieram za pisanie relacji :D Dziękujemy za dobrą organizację i cudowną atmosferę !;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie spotkania !! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Było super super! ;) Te uśmiechy ze zdjęć mówią same za siebie:D
    Dziękuje, że mogłam brać udział w spotkaniu :)
    Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za miłą sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę ze bawiłyście się świetnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem tak naładowana pozytywną energią że najbliższe dni mi niestraszne :*

    OdpowiedzUsuń
  18. To był bardzo miło spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju!
    Ze zdjęć wynika, że było super - zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za zorganizowanie świetnego spotkania :) to był wspaniały czas :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Same piękne Dziewczyny :) super są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdrość mnie coraz bardziej zżera...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To było świetne spotkanie, dziękuję! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. super spotkanie ! mam jeden z tych kremów body diet i powiem szczerze naparawde działa ! Po nałożeniu na skórę czuje efekt chłodzenia czuje że coś sie dzieje - a po kilku dniach skóra naparawde zaczyna wyglądać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń