środa, 13 stycznia 2016

SheFoot - krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp


Stopy. One też potrzebują właściwej pielęgnacji.  Nie zapominajmy o tej części ciała. Złuszczanie martwego naskórka, peelingi, kąpiele dla stóp czy używanie kremów, to wszystko jest potrzebne, by cieszyć się miłymi, zadbanymi stópkami :) Dziś opowiem Wam krótko o bardzo przyjemnym kremie do stóp, zapraszam.




SheFoot - krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp

Informacje o produkcie: Krem opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom. Formuła została wzbogacona płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku. 


Składniki i ich działanie:
  • Masło Shea - zapobiega wysuszeniu skóry, wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry.
  • Olej arganowy - nawilża i ujędrnia, przyspiesza regenerację naskórka.
  • Witamina E - wygładza i odżywia skórę, zwiększa elastyczność.
  • Alantiona - działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia.
  • Gliceryna - silnie nawilża także głębsze warstwy naskórka.
  • Płynna keratyna i elastyna - wzmacniają płytkę paznokcia. 

Moja opinia: Jakiś czas temu nabyłam pudełko Face&Look, które zawierało produkty marki SheFoot. Krem, o którym dzisiaj piszę, znalazł się w tym boxie i od razu poszedł w ruch, bo akurat skończył się jego poprzednik. 

Jego opakowanie jest klasyczne, ma przejrzystą, ładną szatę graficzną. W tekturowym pudełku znajduje się ulotka a w niej opis naszego bohatera oraz innych produktów marki. Przeczytamy w niej również o "4 krokach w stronę pięknych stóp". Trzeba przyznać, że producent się postarał i dostarcza nam sporo ciekawych informacji. 

Zapach odżywczego kremu jest bardzo przyjemny, a konsystencja gęsta i treściwa. Kosmetyk dobrze wsmarowuje się w skórę i tak samo wchłania. Lubię swoje stopy po użyciu tego kremu, dlatego że są miękkie, gładkie, świetnie nawilżone. Naskórek zostaje widocznie odżywiony. Zauważyłam też wzmocnienie płytek paznokci, a zdarzało mi się, że moje paznokcie u stóp ulegały złamaniom. 

Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Świetnie się sprawdził jako już kolejny produkt SheFoot. Jest wydajny i pomaga utrzymać ładny wygląd stóp. 


Jak Wy dbacie o swoje stopy? 
Jaki krem jest Waszym ulubionym? 


9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO coś dla moich stóp, bo zimą skóra na nich jest mega sucha ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem i bardzo byłam zadowolona z działania :)
    Obecnie używam kremu-maski z No.36- luuubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład taki pół na pół atrakcyjny jak dla mnie , dziękuje za recenzje :)

    Pozdrawiam ciepło

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich produkty, większość się u mnie sprawdziła, mają też przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam i dobrze się u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba coś co by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecznie zapominam o kremowaniu stóp :(

    OdpowiedzUsuń