środa, 23 marca 2016

Perfumik.pl - zapachy idealne do torebki



Każda kobieta lubi ładnie pachnieć. Poprzez zapach wyrażamy swoją osobowość, charakter. Perfumy zmieniamy w zależności od okazji, nastroju, pory roku, wybierając różne kompozycje. Ładny flakon perfum jest przyjemnym dodatkiem, jednak niekoniecznie dobrze sprawdza się, kiedy chcemy mieć go przy sobie w torebce, czy w podróży. Na takie okazje idealne wydają się być perfumetki. To właśnie im chcę poświęcić dzisiejszy wpis.





Ze sklepu www.perfumik.pl wybrałam dwa zapachy inspirowane znanymi markami. Chętnie sięgam po takie produkty, jeśli "nie udają" oryginałów. Obie perfumetki idealnie trafiły w mój gust, dlatego nie rozstaję się z nimi i używam na przemian. 

Flakoniki z www.perfumik.pl mają pojemność 33 ml, są smukłe, przezroczyste i proste, co bardzo mi odpowiada. Takie opakowanie i wielkość jest idealna do noszenia w torebce oraz na wszelkie wyjazdy. Nasz ulubiony zapach możemy mieć zawsze ze sobą, bo zajmuje niewiele miejsca. 



Zapach nr 120 zainspirowany został perfumami Trussardi Donna. Jest to zapach z kategorii kwiatowo - orientalnej. Niezwykle kobiecy, subtelny, romantyczny. Świetnie sprawdza się do pracy, jak i na wieczorne wyjścia. Delikatnie słodki, lecz nie mdły. Wyczuwam w nim nuty pomarańczy oraz jaśminu. Kompozycja zapachu jest dla mnie idealna. Na skórze utrzymuje się on do 7 godzin, natomiast na włosach i ubraniu ponad 12. 

Nuty zapachowe: cytrusy, nuty owocowe, kwiat pomarańczy, jaśminowa herbata, lilia, paczula, cedr, drewno sandałowe, wanilia





Zapach nr 23 zainspirowany został perfumami Bruno Banani Magic Woman. Jest to zapach delikatnie słodki, kwi,atowo - owocowy. Niezwykle elegancki i kuszący. Idealny na randkę czy wieczorną imprezę. Roztacza aurę tajemniczości. Według mnie, stworzony został dla kobiet pewnych siebie, uwodzicielskich, lubiących zwracać na sobie uwagę. Rozpyla się przyjemną mgiełką. Na mojej skórze utrzymuje się ok. 7 godzin, natomiast na włosach oraz ubraniu, znacznie dłużej. Zapach ten bardzo mi się podoba. Świetnie się czuję "nosząc" go na sobie :)


Nuty zapachowe: melon tygrysi, passiflora, fiołek, czerwona porzeczka, aromat szampana, konwalia, truskawka, piżmo, drzewo sandałowe. 




Podsumowując oba zapachy, muszę stwierdzić, że zaskoczyła mnie ich trwałość. Uważam, iż cena - 15 zł za 33 ml jest bardzo atrakcyjna. Są to produkty dobrej jakości, ładnie pachnące, nie wyczuwa się w nich woni alkoholu. Dodatkowym atutem są opakowania, które z powodzeniem zmieszczą się do każdej torebki. 

Jeśli chcecie zapoznać się z asortymentem sklepu www.perfumik.pl, zapraszam tutaj :)



Co myślicie o zapachach inspirowanych znanymi markami? 



9 komentarzy:

  1. są fantastyczne, ja mam aż 3 ich zapachy, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu wybieram raczej produkty oryginalne. Choć zdarzało mi się próbować zapachów inspirowanych markowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne "inspirowane", są zdecydowanie tańsze, ale równie pięknie pachną :) takie małe buteleczki faktycznie są idealne na wyjazdy i wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bruno Banani mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka zapachów z tej strony mnie zainteresowało. Jestem ciekawa jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mini perfumy to bardzo fajna sprawa :) Firmy jeszcze nie znam ale chętnie poznam ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam od nich Lady Million i La Vie Est belle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchajcie kobietki - zamawiałam perfumy z tej strony i dodatkowo udzielono mi informacji o kodzie rabatowym. Chcę się z Wami nim podzielić. Jeśli zamówicie perfum - w miejscu kodu rabatowego wpisujecie kochanyPerfumik - otrzymacie -10% rabatu. Polecam

    OdpowiedzUsuń