niedziela, 3 kwietnia 2016

Mariza - lakier do paznokci Idaliq 09



Ostatnio na moich paznokciach gościły jasne kolory, dlatego dziś chcę Wam pokazać lakier, który urzekł mnie swoim delikatnym odcieniem. Czy sprawdził się również pod innymi względami? o tym przeczytacie poniżej, zapraszam :)





Mariza - lakier do paznokci Idaliq
nr 09

Informacje o produkcie: Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego. Dzięki specjalnej formule łatwo się aplikuje, szybko schnie oraz zapewnia intensywny, nieblaknący kolor z intensywnym połyskiem. 



Moja opinia: Kolor, który przedstawiłam powyżej to delikatny, zgaszony róż, lekko wpadający we wrzos (numer 09). Znajduje się on w prostej buteleczce o pojemności 10 ml. Posiada średniej grubości i długości pędzelek, którym swobodnie maluje się płytki paznokci. Emalia ma odpowiednią konsystencję, jednak do idealnego krycia potrzebne są 3 warstwy. Na szczęście kolor dosyć szybko wysycha. 

W przypadku drugiego odcienia, jaki posiadam - czerń (numer 92) - do ładnego krycia wystarczy 1 - 2 warstwy. Stąd wniosek, że kolory intensywniejsze, mogą mieć lepsze krycie, niż jasne. 

Bardzo podoba mi się połysk, jaki lakier Idaliq zapewnia na paznokciach oraz efekt lakieru żelowego. Kolor nie blaknie, nie odpryskuje z paznokci. Po kilku dniach zaczyna się ścierać na końcówkach paznokci. Lakier nie wysusza płytek i z łatwością się zmywa. 


+ ładny kolor
+ precyzyjny pędzelek
+ piękny połysk
+ łatwo się rozprowadza
+ szybko wysycha
+ efekt żelowych paznokci+ dobra trwałość     
+ nie wysusza płytek
+ dobrze się zmywa

+/- przy kolorze 09 potrzebne są 3 warstwy do idealnego krycia


pojemność 10 ml
cena 10,50 
dostępność tutaj


Znacie kosmetyki Marizy Idaliq? 

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio mam fazę na takie subtelne kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zakochana w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, bardzo estetyczny manicure

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i estetycznie wykonany manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm. Mam ten lakier na pazurkach i ogólnie jest super ale dla mnie to bardziej beż :D Może faktycznie jest w nim nutka różu ale jakoś u mnie wygląda na dużo mniej różowy niż wyszedł na Twoich fotkach. Ciekawe czemu tak ^^

    OdpowiedzUsuń