czwartek, 5 maja 2016

PartyLite - Bamboo Breeze


Uwielbiam, kiedy w moim domu unoszą się piękne zapachy, niezależnie od pory roku. Właściwie to chyba jestem troszkę uzależniona od tego typu produktów ;) Dzięki PartyLite, która obdarowało uczestniczki jednego ze spotkań blogerek cudownie pachnącymi świecami, miałam okazję bliżej poznać dzisiejszą bohaterkę.





PartyLite Candles - Escential Jar
Bamboo Breeze

"Odnajdź harmonie w gaju mokrych od rosy bambusów - świeżych, orzeźwiających, migoczących mglistymi nutami. To prawdziwa ucieczka od rzeczywistości."






Świeca, którą posiadam ma stylowy kształt. Wykonana jest z dobrej jakości szkła o średniej grubości. Dodatkowo zapakowana została w ozdobne pudełko z twardej tekturki, który skutecznie chroni przed uszkodzeniem. Świeca przed zapaleniem miała intensywny zapach, do którego miałam wątpliwości, czy nie okaże się zbyt mocny, uciążliwy. I tu bardzo pozytywnie zostałam zaskoczona, ponieważ woń Bamboo Breeze jest delikatna, subtelna, nienachalna, idealnie rozchodzi się po pomieszczeniu i napełnia go swoim urokiem. Zapach ten jest świeży i tworzy w domu klimat "czystego, zadbanego pomieszczenia". Świeca pali się dużym płomieniem, równomiernie i wystarcza na 40 - 60 godzin. Jeszcze odrobinę mi jej zostało. Po zużyciu produktu, szklany słoiczek zamierzam wykorzystać do przechowywania pędzli, których wciąż mi przybywa :)

Jestem zadowolona z wizualnego wyglądu świecy, podoba mi się. Zapach również przypadł mi do gustu, więc kiedy nadarzy się okazja, chętnie wrócę do Bamboo Breeze. 




Znacie zapachy PartyLite, macie swój ulubiony?


11 komentarzy:

  1. szczerze to nie znam nie mniej jednak chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak pachnie ale chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapachy lekkie i orzeźwiające :)

    http://domatores.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię PartyLite, wszystkie ich świece po odpaleniu pachną subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat z Party Linee nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo fajnie, ciekawe jak z zapachem. Kiedyś może przetestuję, na razie mam kilka innych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedynie wosk tej marki, ale pomimo pięknego zapachu nie powrócę do niego. Jest drogi i ma słabą wydajność w porównaniu z woskami innych marek.

    OdpowiedzUsuń