sobota, 1 października 2016

Manicure Claresa 502 z motywem kwiatowym


Pogoda dopisuje, aż miło spędzać czas na dworze. Mimo, że mamy już kalendarzową jesień, ja nie "przestawiłam" się na chłodniejsze, stonowane barwy, zarówno w makijażu, jak i na paznokciach. Korzystając z ostatnich chwil ciepła, tworzę letnie, kwieciste wzory :) W roli głównej przedstawiam Wam lakier Claresa. Jeśli obserwujecie mnie na Facebooku lub Instagramie wiecie, że kupiłam kilkanaście nowych odcieni tej marki. Mimo początkowo mieszanych odczuć, coraz bardziej się do niej przekonuję. 

Claresa 502 pink snake


Claresa - Pink Snake 502 

Takiego koloru szukałam przez długi czas - jasnego, wpadającego w róż i dobrze kryjącego. Zdecydowanie hybryda Claresa posiada te wszystkie cechy. Jestem mile zaskoczona kryciem, łatwością rozprowadzania preparatu na płytkach paznokcia oraz uzyskanym efektem. Obecnie czekam na nową bazę, więc dopiero za jakiś czas napiszę Wam, jak jest z trwałością lakierów Claresa, jednak z tego co zaobserwowałam, jest porównywalna do Semilacka. Poza tym pięknie odchodzi z paznokci podczas zdejmowania (choć wiem, że nie każdy kolor ma tak samo). 

+ krycie 
+ ładny odcień
+ odpowiednia konsystencja
+ łatwość aplikacji
+ trwałość
+ łatwość ściągania 

Claresa 502 pink snake

Claresa 502 pink snake

Do wykonania manicure z powyższych zdjęć, użyłam bazy oraz topu Semilac, lakieru Claresa 502 oraz naklejek wodnych. Paznokcie utrzymane są w klimacie letnim.

Myślę o pokazaniu Wam wszystkich zakupionych przeze mnie kolorów, początkowo na wzorniku, a później, z czasem na paznokciach. Zależy mi na uzyskaniu zdjęć z realnymi kolorami, by ułatwić Wam ewentualne decyzje o zakupie. Próbowaliście już lakierów tej marki? Jakie hybrydy są Waszymi ulubionymi? 

24 komentarze:

  1. Piękny kolor :) Też takiego szukam, ale wśród zwykłych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny kolor, a taki ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękne! Romantyczne i kobiece :) lubię takie, zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero zaczynam się bawić hybrydami, więc na razie jestem na etapie Semilaca i Ellite99 :) bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych lakierów, lecz pięknie prezentuje się ten odcień :) Ja aktualnie bardzo polubiłam się z hybrydami marki Victoria Vynn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, ja lubuje się w każdego rodzaju różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te paznokcie ! <3 Bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne :) Ostatnio polubiłam takie kremowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień ma ten róż, śliczny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor śliczny :-D a zastanawiam się właśnie czy to cudenko z ogromnego zamówienia z Claresy :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie królują brudne czerwienie i brązy. zamówiłam sobie właśnie oliwkowego semilaca bo z tego co widzę jest idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pazurki i wykonanie, fajne te naklejki wodne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny kolor. Ja chyba jednak najbardziej lubię Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięne! Bardzo podoba mi się ten jaśniutki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny odcień :)
    ja dziś też malowałam paznokcie i po raz pierwszy użyłam bazy claresa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny bardzo mi się podoba ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek jest bardzo ładny ;)pokaż wszystkie kolorki

    OdpowiedzUsuń