środa, 30 listopada 2016

"Życie ze smakiem" - wydanie 6


Już jest! Nowe, jeszcze cieplutkie, grudniowe wydanie magazynu, stworzonego przez blogerki :) Niewątpliwie czuć w nim klimat zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Przepisy na ciasta, smakowite dania, pomysły na ozdoby, opowieść wigilijna, zimowy wyjazd i moje pięć groszy w dziedzinie urody. Jeśli szukacie świątecznych inspiracji i lubicie świąteczny klimat, koniecznie zajrzyjcie do kwartalnika "Życie ze smakiem".




Magazyn można obejrzeć i pobrać zupełnie za darmo tutaj lub tylko obejrzeć tutaj. Mam nadzieję, że tematyka tego wydania Was zainteresuje i każdy z 'was znajdzie coś dla siebie :)


6 komentarzy:

  1. Obejrzę na kompie gdy wrócę do domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten magazyn, fajnie że współtworzą go blogerzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam rzęsy od razu pomyślałam coś dla mnie :) Lecę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękny magazyn, chętnie poczytam kolejny numer! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko, współpraca z Tobą to prawdziwa przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń