poniedziałek, 27 lutego 2017

Manicure hybrydowy: Elite 99 & złote stempelki


Dziś kolejny manicure hybrydowy. Tym razem postawiłyśmy na zdecydowany kolor i na paznokciach mojej siostry wylądował ciemno - szary odcień, taki niby grafit, choć nie do końca. Pomysł na zdobienie miałyśmy bardziej ambitny, jednak ograniczył nas czas i powstały stempelki - złote róże, które ciekawie współgrają z kolorem paznokci. Manicure został wykonany na naturalnej płytce paznokci, której nadałam wcześniej odpowiedni kształt. 


hybrid manicure elite99 006


Odkąd wypróbowałam bezkwasowy primer Indigo, nie wyobrażam sobie pomijać go przy wykonaniu manicure hybrydowego. Znacznie przedłuża trwałość, co sprawdziłam już na kilku osobach, w tym na swoich kruchych paznokciach. Standardowo użyłam bazy proteinowej Indigo. Na nią poszedł kolor Elite99 o numerze 006 (bardzo polubiłam lakiery tej marki). Dwa paznokcie zostały ozdobione złotymi stemplami, a posłużył mi do tego celu lakier Golden Rose Rich Color 55. Skończony manicure pokryłam topem Semilac.



hybrid manicure elite99 006

hybrid manicure elite99 006

Zdjęcia robiłam z lampą, dlatego światło odbija się od stempelków. W rzeczywistości są bardziej wyraziste. Może uda mi się złapać je jeszcze w świetle dziennym ;) Jak Wam się podoba taki manicure? 

8 komentarzy: