piątek, 3 marca 2017

Manicure hybrydowy: Semilac Classic Wine 028 & brokat


Czerwień kojarzy mi się z klasyką, elegancją i kobiecością. Jeśli chodzi o ubiór, dosyć rzadko decyduję się na ten kolor. Nie czuję się w nim zbyt dobrze. Uwielbiam za to czerwień na paznokciach. Podoba mi się w nagiej wersji, czyli jako jeden kolor na płytkach, jak i urozmaicona na różne sposoby. A że miałam dalej fazę na błyskotki, na czerwieni wylądował brokat, również w tym odcieniu. 

semilac classic wine 028 manicure


Na potrzeby manicure, przedłużyłam paznokcie przy pomocy bazy proteinowej Indigo. Zaczęłam pracę z Hardi Semilac, jednak czułam dyskomfort w postaci szczypania i zrezygnowałam z niego. Oczywiście na płytkach znalazł się najpierw bezkwasowy primer Indigo. Zdecydowałam się na czerwień Classic Wine 028 Semilac oraz brokat w odcieniu bardzo zbliżonym do lakieru. Całość utrwalił top Semilac

semilac classic wine 028 manicure


Lubicie nosić czerwień na paznokciach? :)

9 komentarzy:

  1. Piękny efekt. Tez stosuje primery. Mam kwasowy i bezkwasowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manicure, a czerwień jest ponadczasowym kolorem, który pasuje do wszystkiego *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam na pazurkach niemalże identyczne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką czerwieni, ale sroką jak najbardziej 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką klasyki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te brokatowe wyglądają bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie z brokatem niby takie banalne a wygląda bosko *-*

    OdpowiedzUsuń