wtorek, 24 listopada 2020

Nivelazione Skin Therapy silnie zmiękczająca sól do kąpieli stóp



Niezależnie od pory roku, staram się dbać o swoje stopy. Ktokolwiek miał z nimi problemy wie, jak ważna jest codzienna pielęgnacja. Przed położeniem się do łóżka, zawsze nakładam krem na stopy. Weszło mi to w nawyk. Strasznie nie lubię uczucia wysuszonej, szorstkiej skóry. Moje całkiem nowe odkrycie to Nivelazione Skin Therapy silnie zmiękczająca sól do kąpieli stópczyli produkt, który zmierzy się z bardzo suchą, zniszczoną skórą stóp. Polecany jest w profilaktyce zgrubień, modzeli i odcisków. Soli używam od ponad 2 miesięcy, więc trochę zdążyłam poznać jej działanie. Jeśli bliski jest Wam temat problemów skórnych na stopach lub jesteście nim zainteresowani, zapraszam na dzisiejszy wpis. 


Nivelazione silnie zmiękczająca sol do kapieli stop blog opinia cena wizaz



Nivelazione Skin Therapy

silnie zmiękczająca sól do kąpieli stóp


Specjalistyczny preparat do kąpieli stóp będący połączeniem soli mineralnej, mocznika, kwasów AHA i BHA. Polecany szczególnie w przypadku problemów z nadmiernym rogowaceniem naskórka, zgrubieniami, bardzo suchą, szorstką i zniszczoną skórą stóp. Skutecznie oczyszcza stopy jednocześnie zmiękczając zrogowaciały naskórek, modzele czy odciski, ułatwiając ich mechaniczne usuwanie. Produkt idealnie nawilża, wygładza i przywraca skórze zdrowy wygląd, a także zmniejsza skłonność do pękania. Kąpiel z dodatkiem soli odświeża i nadaje skórze przyjemny zapach. Zapewnia długotrwałe uczucie odprężenia i idealnie przygotowuje do dalszej pielęgnacji. 

Wskazania: codzienna higiena bardzo suchej, zniszczonej i nadmiernie zrogowaciałej skóry stóp, profilaktyka problemu zgrubień, modzeli i odcisków. Opracowana przez zespół specjalistów, silnie skoncentrowana formuła zapewnia skuteczne działanie : odświeża i regeneruje skórę stóp; zmiękcza zrogowaciały naskórek, ułatwiając jego mechaniczne usuwanie. 




Produkt umieszczony został w dużym plastikowym słoiczku. Dodatkowo zabezpieczony jest folią, która chroni niepowołane rączki przed zaglądaniem do środka. Na kosmetyku znajdziemy wszystkie niezbędne informacje. Grafika nie szczególnie trafia w mój gust, choć zwróciłam uwagę na to opakowanie. Zainteresował mnie opis i obietnice producenta, które postanowiłam sprawdzić na własnych stopach. Po otworzeniu wieczka, a nawet jeszcze wcześniej, czuć intensywny zapach produktu. Jest bardzo, bardzo ładny. Trafia w mój gust w 100%. Świeży, owocowy, energetyzujący. 
Sól jest drobno zmielona. Nie są to typowe kryształki, jakich się spodziewałam. Rozpuszcza się szybko w dobrze ciepłej wodzie, barwiąc ją na pomarańczowy kolor. 

Producent zaleca rozpuszczenie ok. 30g (2 łyżki stołowe) w 3 litrach ciepłej wody. Stópki moczymy 15-20 minut. Sama kąpiel stóp to czysta przyjemność. Ja podczas tej czynności bardzo się relaksuje. A jeśli produkt do kąpieli obłędnie pachnie, wcale nie mam ochoty wychodzić z wody. I tak jest w tym przypadku. Pełne odprężenie. 

Najpierw kilka słów o moich problematycznych stopach. Od dziecka miałam wrażliwą skórę stóp. Niemal każde buty mnie obcierały, robiły mi rany. Nieważne z czego były wykonane, czy ze skóry, czy z innego tworzywa. I tak mam do dziś. Najlepiej czuję się boso lub w lnianych klapkach. Moja skóra na stopach ma tendencję do bardzo szybkiego tworzenia się zrogowaceń, szorstkości i mocnego wysuszania. Mam też "wieczne" odciski. Mimo tego, że dbam o nie, ciągle się buntują. 

Najlepsze efekty pielęgnacyjne uzyskuję po kąpieli w silnie zmiękczającej soli Nivelazione. Oczywiście nic samo się nie zrobi. Po wymoczeniu stóp sięgam po tarkę, którą usuwam zmiękczony naskórek. Największe zgrubienia lubiłam traktować frezarką, niestety kolejny raz mi się zepsuła. Ale tarka daje radę. Skóra jest na tyle miękka, odmoczona, że fajnie się złuszcza. Po takim zabiegu stopy są mięciutkie, nawilżone. Szorstkość, zrogowacenia zostają usunięte. Na tak przygotowane stopy warto jest nałożyć preparat od odcisków lub przykleić plasterek. Potem obowiązkowo krem z mocznikiem. Odkąd zaczęłam regularnie brać kąpiel stóp, ich stan zaczął się poprawiać. Produkt polecany jest do codziennego stosowania. Najlepiej indywidualnie dobrać sobie częstotliwość zabiegów, w zależności od stanu skóry. 




Nivelazione Skin Therapy  silnie zmiękczająca sól do kąpieli stóp to produkt, który znajdziemy w aptekach (również online) i na stronie producenta. W zależności od miejsca zakupu za 650 g zapłacimy w granicach 16-19 zł. Produkt jest niezwykle wydajny i powinien wystarczyć nam na ok. 20 razy. Działa, faktycznie robi dużo dla stóp. Więcej niż przeciętna sól do kąpieli. Zdecydowanie ma silniejsze działanie. 


  • Zawiera kwasy AHA i BHA
  • Do skóry zrogowaciałej, szorstkiej, ze zgrubieniami
  • Profilaktyka problemu odcisków i modzeli
  • Pięknie pachnie
  • Zmiękcza skórę
  • Ułatwia mechaniczne usuwanie naskórka
  • Wygładza i nawilża
  • Odświeża i odpręża
  • Pomaga dbać o ładny wygląd stóp 
  • Przygotowuje stopy do dalszej pielęgnacji
  • Duże opakowanie i dobra wydajność


Sól polecam osobom, które mają problemy typu odciski, modzele, szorstkość, suchość, zrogowacenia. Efekty widoczne są już po pierwszym zastosowaniu, ale tutaj liczy się systematyczność. 


Jak dbacie o swoje stopy? Może zapominacie o ich codziennej pielęgnacji? 



2 komentarze:

  1. Ciekawy produkt. Zapytam w swojej aptece, czy mają. Mam strasznie bolesne odciski i zrogowacenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam tą sól w drogerii internetowej w jeszcze lepszej cenie niż na stronie producenta także jestem zadowolona. Czekam na przesyłkę 😍

    OdpowiedzUsuń