niedziela, 24 czerwca 2012



Mam na imię Marzena. Wizaż fascynuje mnie od zawsze, dlatego postanowiłam dzielić się z Wami swoją skromną"twórczością", którą dopiero co zapoczątkowuję. Efekty mojej zabawy z kolorami będziecie mogli oglądać już wkrótce :)









Zapraszam również do działów:

Kosmetyki kolorowe 
Pielęgnacja twarzy 
Pielęgnacja ciała
                                     


W tych działach opisuję testowane przeze mnie produkty.
Opinie, które wystawiam kosmetykom są rzetelne i obiektywne, napisane przeze mnie.



 Kilka słów o mnie:


CERA - mieszana, ze skłonnością do przesuszania, łuszczenia.
SKÓRA CIAŁA - sucha, wymagająca nawilżania.
WŁOSY -  długie, gęste, ciężkie, proste,trudne do ułożenia, mocne. 


 Rozwijam swoje zainteresowania na bieżąco. Dużo czytam i praktykuję. Ukończyłam kurs "Makijażu" w zakresie modelowania twarzy oraz wykonywania makijaży, który potwierdzony jest CERTYFIKATEM oraz kurs "Zagęszczania oraz przedłużania rzęs metodą 1:1" również potwierdzony CERTYFIKATEM.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz