sobota, 21 lipca 2012


Przedstawiam Wam dzisiaj Monikę, która zgodziła się zostać moją modelką i udostępniła twarz do moich niecnych czynów makijażowych  :)

Co sądzicie o takim kolorowym makijażu?


Do wykonania makijażu użyłam:

- podkładu w musie Manhattan beż
- pudru Silky Touch Golden Rose 07
- palety cieni Lenka Kosmetik
- kredki do oczu Max Factor czarnej
tuszu do rzęs Sumptuous Estee Lauder
- różu Secret
- kredki do brwi brązowej Kobo
- pomadki Maybelline beżowej


Do wykonania makijażu użyłam:

- podkładu w musie Manhattan beż
- pudru Silky Touch Golden Rose 07
- palety cieni Lenka Kosmetik
- kredki do oczu Max Factor czarnej
- tuszu do rzęs Sumptuous Estee Lauder
- pudru brązującego Kobo Professional
- kredki do brwi brązowej Kobo
- pomadki Max Factor Pink Brandy


 Do wykonania makijażu użyłam:

- podkładu w musie Manhattan beż
- pudru Silky Touch Golden Rose 07
- palety cieni Lenka Kosmetik
- kredki do oczu Max Factor czarnej
- tuszu do rzęs Sumptuous Estee Lauder
- różu Secret
- kredki do brwi brązowej Kobo
- pomadki Maybelline beż


Do wykonania makijażu użyłam:

- fluidu matującego Pharmaceris odcień 02,
- pudru brązującego Golden Rose odcień 104,
- palety cieni Lenka Kosmetik,
- eyelinera Pierre Rene czarnego,
- tuszu do rzęs Sumptuous Estee Lauder,
- różu Secret,
- kredki do brwi brązowej Kobo,
- pomadki Max Factor Pink Brandy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz