środa, 11 lipca 2012

Nagroda Manhattan + zakupy Golden Rose



Oto zestawik kosmetyków Manhattan, które wygrałam w konkursie na makijaż wiosenny! :)
 



 Eyeliner żelowy w słoiczku + pędzelek.


To mój pierwszy tego typu eyeliner. Trochę się obawiałam czy precyzyjnie będę mogła zrobić nim kreski. Zupełnie niepotrzebnie! Jest fantastyczny :) Już po pierwszej aplikacji wiedziałam, że to będzie mój ulubieniec :)

 

- świetnie się rozprowadza
- ma intensywny kolor czarny
- nie rozmazuje się
- utrzymuje się przez cały dzień
- zapach neutralny
- niewiele trzeba go nakładać, żeby efekt był dobrze widoczny (powinien być wydajny)
- fajne opakowanie, bardzo podręczne.

Pędzelek jest wygodny, precyzyjnie się nim rozprowadza eyelinera. Jego włosie jest ładnie uformowane i odpowiedniej twardości.



Potrójne cienie do powiek - brązy.

Prezentują się bardzo elegancko w pudełeczku i tak też wyglądają na powiece. 




- Lekko połyskują.
- Nie kruszą się przy nakładaniu.
- Trwałe.
- Piękne, subtelne kolory.
- Neutralny zapach.
- Wygodne opakowanie.
- Idealne do makijażu dziennego.
- Pięknie podkreślają oczy. 


Podkład w musie.

Producent  obiecuje, że nakłada się go wyjątkowo łatwo. Podkład ma tworzyć matowe, pudrowe wykończenie bez smug. Można go stosować do każdego rodzaju cery. Polecany szczególnie do cery mieszanej.






- Nadaje naturalny kolor skórze. 
- Ładnie pachnie.
- Nie zatyka porów.
- Idealnie matuje i kryje wszelkie niedoskonałości.
- Trwały.
- Nie tworzy efektu maski.
- Nie pozostawia smug.
- Jest wydajny, łatwo się rozprowadza.
- Sprawia wrażenie oleistego podczas nakładania, jednak ten efekt zaraz znika.
- Pojemność 18g.



 Lakier do paznokci 46Q.


- Zawiera maleńkie połyskujące drobinki, które nadają połysk.
- Dobrze się go nakłada na płytkę paznokcia. 
- Wygodny pędzelek, który umożliwia swobodną aplikację.
- Szybko wysycha.
- Jest bardzo trwały.
- Wystarczy jedna warstwa by idealnie pokryć paznokcia.
- Dwie warstwy to maksimum, aby paznokcie były idealnie  
   dopracowane.
- Ma eleganckie opakowanie. 
- Lakiery z tej serii są bardzo wydajne.
- Mimo, że jest to ciemny kolor, dobrze się zmywa.







Tusz do rzęs1010N Pure Love. 


Tego tuszu do rzęs w kolorze czarnym na razie testowała nie będę, ponieważ muszę zużyć te, które mam otworzone :)

Poinformuję Was jak się sprawuje, gdy tylko go przetestuję.
Tusz ma niewielką pojemność, bo tylko 5ml.










 Wczoraj przyszła mi paczuszka kosmetyków Golden Rose, które zamówiłam ze sklepu http://goldenrose-styl.pl :) Jestem z nich bardzo  zadowolona, jeszcze nie miałam takich kolorków. Zobaczcie same :)



 
 Zaczynam od recenzji pomadek.


 - Wspaniałe kolory, intensywne, mocno napigmentowane.
- Bardzo duży wybór kolorów wśród pomadek (każdy znajdzie coś dla siebie).
- Długo utrzymują się na ustach.
- Mają neutralny zapach.
- Nawilżają i wygładzają usta.
- Podkreślają i uwydatniają usta.
- Są kryjące, dzięki czemu można lekko skorygować kształt ust.
- Eleganckie opakowanie.
- Przystępna cena.


kolor 117

  kolor 127
 
kolor 126

Na usta nałożyłam bardzo cienką warstwę pomadki. Im więcej jej nałożymy, tym uzyskamy bardziej intensywny kolor. 
W niedalekiej przyszłości planuję nabyć więcej odcieni pomadek Golden Rose :)

Silky Touch Compact Powder 

Puder w kompakcie, testowany dermatologicznie i wolny od parabenów. 
 
 
- Idealnie matuje skórę na wiele godzin.

- Wybór odcieni również dla jasnych karnacji.
- Bez zapachu.
- Dodatkowo posiada gąbeczkę do aplikacji.
- Estetyczne i wygodne opakowanie.
- Troszkę uwydatnia suche skórki.
- Bardzo przystępna cena.
- W opakowaniu jest 12g.
- Na zdjęciu odcień 07 (w rzeczywistości jest trochę ciemniejszy). 
- Jest bardzo dobry, jeśli oczekujemy od pudru matowego wykończenia makijażu i dobrego krycia. 


Lakiery do paznokci.

- Bogata kolorystyka.
 - Dobrze i łatwo się je aplikuje.
- Trwałość średnia (dla mnie wystarczająca 2-3 dni).
- Nie pozostawiają smug.
- Aby uzyskać idealne krycie należy nałożyć 2 warstwy.
- Łatwo się zmywają. 
- Mają ciekawe opakowania.







 I moja kolekcja znów się powiększyła :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz