niedziela, 1 lipca 2012


Zostałam wybrana do przetestowania kosmetyków Garnier Mineral Clean Sensation  Fresh Skin 48h w dwóch wariantach :)



Zarówno jeden jak i drugi przypadł mi do gustu. Mają świeży zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Skutecznie chronią przed poceniem. Zapobiegają przykremu zapachowi. Nie pozostawiają śladów na ubraniach. Nie powodują reakcji alergicznych, podrażnienia czy zaczerwienienia skóry. Dzięki nim skóra przez długi czas jest świeża. Są bardzo wydajne. Aplikacja ich jest przyjemna. Nie trzeba długo czekać, by wchłonęły się w skórę. Mają praktyczne, wygodne i estetyczne opakowania.


Pozostając nadal w tym temacie...


Adidas 24h anti-perspirant Mineral Protect

 - Bardzo szybko się wchłania, jak obiecał producent.
 - Nie zostawia śladów na ubraniach.
 - Ładnie pachnie.
 - Świeżość utrzymuje się dość długo.
 - Nie podrażnia skóry.
 - Nie powoduje alergii.
 - Ochrona przed poceniem w upalne dni średnia.
 - Świetna ochrona przed poceniem w chłodniejsze dni.










Ziaja Activ anty-perspirant w kremie

Dobry antyperspirant w niskiej cenie. Pięknie pachnie. Pozostawia na skórze uczucie świeżości. Chroni przed przykrym zapachem. Nie podrażnia skóry. Nie pozostawia śladów na ubraniu. Trzeba dłuższą chwilę poczekać, żeby anty-perspirant wchłonął się w skórę. Niezwykle go sobie cenię (używam już kolejne opakowanie).












Antidral płyn na skórę

Do stosowania na dłonie, stopy i pachy.  Stosuje się go na nadmiernie pocące się powierzchnie skóry. Nie stosuje się go codziennie. 

Używałam go tylko pod pachy. Trzeba używać bardzo małej ilości płynu. Nie należy go stosować jak typowego antyperspirantu. Najlepiej wziąć na dłoń płyn i rozprowadzić po skórze, by nie przesadzić z jego ilością. Ma specyficzny zapach, ale mnie nie przeszkadza. Początkowo powodował u mnie straszne swędzenie, jednak to przeszło za którymś podejściem. Jest świetnym produktem na upalne dni, ponieważ niweluje zupełnie do zera pocenie. Polecam dla osób, które mają problem z nadmiernym poceniem.
Antidral dostępny jest w aptece. Naprawdę warto w niego zainwestować. 






 Na pazurkach w tę piękną pogodę mam Lovely Crystal & Strenght :)


 Jaki to odcień - nie wiem, bo akurat numer mi się starł z buteleczki ;) Podoba mi się jego kolor, w sam raz na lato. Co do jego trwałości to jest przeciętna, zbyt długo nie utrzymuje się na paznokciach. Ja i tak lubię często zmieniać kolory pazurków. Aby ładnie wyglądał, należy nałożyć dwie warstwy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz