piątek, 5 października 2012

Taki o + pędzel Elite


Dzień dobry! :)


Zapowiada się ładny, słoneczny dzień dlatego od samego rana jestem pozytywnie nastawiona i mam mnóstwo energii :) W ostatnim czasie nie wstawiałam swoich makijaży, co wynikało z prostego faktu - po prostu się nie malowałam ;) Do wczoraj... Zwykły, niewymyślny makijaż na wyjście wieczorową porą.






 Makijaż wykonałam przy użyciu kosmetyków:


- Pharmaceris tonujący krem do twarzy intensywnie nawilżający
- Bell puder brązujący 02
- Lovely róż mineralny Cinnamon Lady 
- Lenka Kosmetik paleta cieni
- Bell Zig-Zag Volume Collagen Mascara 
- Golden Rose pomadka z woskiem nr. 128




Pędzelek  Elite jest produktem o podwójnym zastosowaniu. Aplikator z naturalnego i bardzo miękkiego włosia jest idealny do rozprowadzania cieni do powiek. Za pomocą gumowego aplikatora możemy precyzyjnie nałożyć cienie lub zarysować kontur oka.






Mój wczorajszy zakup, z którego bardzo się cieszę - pędzel do nakładania cieni :) Bardzo przypadł mi do gustu. 


Bez jakich akcesoriów nie wyobrażacie sobie codziennego malowania? :)




13 komentarzy:

  1. Ładny makijaż, bardzo mi się podoba kolor pomadki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta pomadka też mnie urzekła muszę przyznać :)

      Usuń
  2. troszeczkę widać prześwity, ale za to piękny kolor pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pomadka z GR rzeczywiście przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dobrze zrobiłam, że ją kupiłam bo się podoba :)

      Usuń
  4. kolor makijażu fajnie współgra z twoją urodą ;-)
    a pomadka pierwsza rzuciła mi się w oczy :D
    musze zapolować na taką :P tylko nie wiem czy mi będzie pasować :D ale co tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest świetna :) Oczywiście, że będzie pasowała do Twojej buźki :)

      Usuń
  5. Ładny makijaż :) śliczny kolor pomadki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ground cover can be added to pedophile the landscape. Cypress mulch has organic compounds that are allelopathic.
    Mulch also keeps soil from being depleted of vital nutrients,
    so gardeners do not have to rotate planting locations from year
    to year.

    Also visit my web site ... mulching

    OdpowiedzUsuń
  7. It is also a good idea to avoid any accidents, slips or
    falls. While the leader is placing protection and clipping the rope
    through, the second climber is removing previously
    placed protection. However, such training programs are tough to wave through since it
    require tons of learning patience and willingness to proven one’s innate skills.
    If you are using your own clubs, clean it with a wet cloth at least every 2-3
    days. Yes, it may be true, but the training flights are different.


    Visit my site simulator

    OdpowiedzUsuń