poniedziałek, 1 października 2012



Witam Was październikowo :)

Naszła mnie ochota na pomalowanie pazurków inaczej, niż zwykle. Nie lubię kombinować ze wzorkami na paznokciach, zwyczajnie nie mam do tego cierpliwości, stworzyłam więc coś takiego... Nic specjalnego oczywiście, ale jest to pewnego rodzaju odmiana ;)
 Użyłam dwóch kolorów lakierów Golden Rose Classics Charming  23 i 45 oraz ozdoby. 
Całość utrwaliłam bezbarwnym lakierem.





Kilka słów o oczyszczaniu skóry... 

Według mnie oczyszczanie stanowi podstawę pielęgnacji i dbania o skórę. Nie musimy od razu biec do kosmetyczki, by oczyścić skórę. Jest wiele preparatów dostępnych na rynku, które świetnie sobie radzą. Nawet makijaż jest o wiele bardziej trwały, jeśli nasza skóra zostaje uprzednio dokładnie oczyszczona z nadmiaru sebum, brudu i zanieczyszczeń.

Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w nowe produkty, które dobrze radzą sobie z oczyszczaniem mojej skóry. Stosuję je naprzemiennie w zależności od potrzeb mojej skóry.




Iwostin Purritin - żel do mycia twarzy
Clean & Clear - energetyzujący żel peelingujący
Pharmaceris - delikatny peeling enzymatyczny do twarzy


Iwostin Purritin - żel do mycia twarzy 

Przeznaczony dla skóry wrażliwej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Zalecany również dla skóry podrażnionej leczeniem dermatologicznym. Oczyszcza pory skóry, działa antybakteryjnie. Nie zawiera mydła. Jest hypoalergiczny. Preparat na bazie wody termalnej z Iwonicza - Zdroju.

Linia Iwostin Purritin została stworzona w odpowiedzi na potrzeby dermatologów i ich pacjentów związane z pielęgnacją skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych. Żel do mycia twarzy Iwostin Purritin dokładnie oczyszcza skórę, nie podrażniając jej i nie powodując jej wysuszenia. Zawarty w preparacie olejek z drzewa herbacianego działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, ogranicza powstawanie wykwitów trądzikowych poprzez normalizację pracy gruczołów łojowych. Dzięki zawartości Physiogenylu  żel do mycia twarzy Iwostin Purritin reguluje wydzielanie sebum (łoju), stymulując wzrost i regenerację komórek oraz zmniejsza skłonność do tworzenia się stanów zapalnych. Preparat dodatkowo pielęgnuje skórę i łagodzi podrażnienia dzięki zawartości wody termalnej z Iwonicza - Zdroju i alantoiny. Zapobiega rozwojowi bakterii i powstawaniu wykwitów trądzikowych, dokładnie oczyszczając pory skóry. Poprzez delikatne złuszczanie powierzchni skóry koryguje i stopniowo odnawia jej powierzchnię, bez ryzyka podrażnień. Najlepsze efekty kuracji osiąga się, stosując równolegle Krem na noc Iwostin Purritin.

Moja opinia: Mam skórę mieszaną ze skłonnością do przesuszania, dlatego najpierw wypróbowałam Iwostin Purritin w saszetkach (próbki). Efekt był zadowalający, dlatego postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie - 300ml. Stosuję żel na noc. Jestem zadowolona, bo preparat nie wysusza mojej skóry, jak wiele innych tego typu kosmetyków! Jest dla niej naprawdę łagodny. Dokładnie oczyszcza skórę i sprawia, że pory się zmniejszają. Dobrze działa również na zaskórniki, dzięki codziennemu oczyszczaniu stają się mniej widoczne, znikają z twarzy. Widzę, że Iwostin Purritin pielęgnuje moją skórę, ożywia i odświeża. Dzięki niemu staje się miła i gładka w dotyku, a przede wszystkim dokładnie oczyszczona. Żel jest wydajny - potrzeba naprawdę niewielkiej ilości, aby rozprowadzić go na całej twarzy. Ma wygodną pompkę, co umożliwia szybką i bezproblemową aplikację. Jego przeźroczyste opakowanie pokazuje nam, ile jeszcze żelu zostało do zużycia.

Pozwoliłam sobie zeskanować ulotkę informacyjną marki Iwostin, żeby przybliżyć Wam gamę produktów z serii Purritin, które mają w swojej bogatej ofercie. Aby przeczytać, wystarczy powiększyć obrazki.






Clean & Clear - energetyzujący żel peelingujący 

Dla pięknej, odświeżonej skóry. Peeling nie tylko usuwa brud, tłuszcz i zanieczyszczenia, ale też pozostawia skórę odświeżoną i pełną energii przez cały dzień. 

Moja opinia: Peeling jest gruboziarnisty, mimo to nie podrażnia skóry. Wystarczy niewielka ilość preparatu, aby rozprowadzić go na skórze. Ma przyjemny zapach. Jego konsystencja jest dość rzadka, co powoduje, że często wyleci z opakowania więcej peelingu, niż bym chciała. Co do działania to oczyszcza dokładnie skórę. Po zmyciu wodą odczuwam lekkie pieczenie na twarzy, jednak wydaje mi się, że jest to skutkiem działania kosmetyku. Na pewno nie powoduje u mnie podrażnień i zaczerwienienia skóry. Po zabiegu peelingowym moja skóra jet odżywiona i nawilżona. Staje się miękka w dotyku i gładka. 




Pharmaceris - delikatny peeling enzymatyczny do twarzy

Wskazany do pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii. Dzięki zawartości papainy - naturalnego enzymu keratynolitycznego delikatnie usuwa zbędną, zrogowaciałą warstwę naskórka bez konieczności tarcia. Wyciąg z lnu tworzy film na skórze, który chroni ją przez drażniącymi substancjami, dzięki czemu działa łagodząco i kojąco. Skóra staje się gładsza i bardziej miękka w dotyku. Jest doskonale przystosowana do przyswajania substancji aktywnych zawartych w kosmetykach. 
Peeling stosujemy po uprzednim oczyszczeniu skóry. Rozprowadzamy go równomiernie na skórze twarzy i szyi, omijając okolice oczu. Pozostawiamy na 5-8 minut, po czym zmywamy wacikiem zwilżonym wodą lub tonikiem. Po zabiegu nakładamy krem. Peeling ten stosujemy raz w tygodniu. 

Moja opinia: Bardzo delikatny kosmetyk do pielęgnacji skóry. Świetnie radzi sobie z wygładzaniem jej powierzchni. Nie wysusza skóry, wręcz przeciwnie - mam wrażenie, że ją nawilża. Nie podrażnia, nie powoduje zaczerwienienia skóry. Ładnie oczyszcza skórę, ożywia ją. Jest bardzo wydajny, ponieważ nie trzeba go dużo nakładać na twarz, aby rozprowadzić go równomiernie. Poza tym stosuje się go raz w tygodniu. Ma kremową konsystencję i bardzo ładnie, delikatnie pachnie. Jeśli macie wrażliwą skórę, gorąco polecam Wam ten peeling.



Jakie są Wasze ulubione produkty do oczyszczania skóry twarzy?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz