piątek, 2 listopada 2012

Biovax - odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne.


BIOVAX DWUFAZOWA ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA  
odbudowa włosów osłabionych + proteiny mleczne

 Dziś mam dla Was recenzję tej oto odżywki, której nazwę wymieniłam na wstępie. 
Polubiłam ją już dość dawno, jednak skończyła mi się inna odżywka Biovax i kupiłam dla odmiany tą :) Kilka słów o niej...

Dwufazowa odżywka Biovax pozwala osiągnąć natychmiastowy efekt zdrowych, nawilżonych i odżywionych włosów. Błyskawicznie przywraca im witalność i piękny połysk. Dzięki dwufazowej formule oraz specjalnie dobranym składnikom preparat działa jednocześnie na zewnętrzną warstwę włosów, jak i wnika głęboko odbudowując ich strukturę od wewnątrz. Dwufazowa formuła preparatu gwarantuje intensywne i skuteczne działanie, a jej wyjątkowo lekka konsystencja nie obciąża włosów. Ułatwia rozczesywanie. Odżywka przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji włosów osłabionych i zniszczonych. 

I FAZA - REGENERUJĄCA

Oparta na Panthenolu (prowitamina B5). Działa na wewnętrzną strukturę włosów, skutecznie je regenerując. Utrwala keratynę w łuskach włosów, dzięki czemu stają się one zdrowsze oraz pełne blasku. Wpływa łagodząco i odżywczo na skórę głowy, wzmacniając cebulki włosów, co zapewnia im właściwy wzrost.  

II FAZA - ODBUDOWUJĄCA

Oparta na jedwabiu i proteinach mlecznych. Intensywnie odbudowuje bardzo osłabione i zniszczone włosy działając na ich zewnętrzną warstwę. Reperuje i zamyka rozdwojone końcówki. Wygładza włosy i zapobiega ich elektryzowaniu. Nadaje im jedwabisty połysk i miękkość. Zatrzymuje wodę we włosach, chroniąc je przed wysuszeniem. Nie wymaga spłukiwania. 
 

Efekt na włosach:

Mocne zdrowe włosy.
Zadbane, nierozdwojone końcówki.
Intensywne nawilżenie i wygładzenie włosów.
Jedwabisty połysk.

 Pojemność 150 ml + maseczka z tej serii 20 ml
Cena 16,49


Odżywka ta w moim odczuciu jest bardzo dobra, chociaż z włosami nie mam szczególnych problemów. Wiadomo, że zdarzają mi się czasem rozdwojone włosy, chociażby ze względu na ich długość (rosną już długi czas i ulegają zniszczeniom). Ale do rzeczy ;)

- Aplikacja produktu jest przyjemna i łatwa.
- Odżywka jest w sprayu, co umożliwia szybkie i dokładne rozpylenie jej na włosach.
-  Bardzo podoba mi się jej zapach - jest delikatny ale bardzo charakterystyczny.
- Po myciu włosów znika problem z rozczesywaniem (a z tym mam zawsze problem).
- Odżywka widocznie nawilża, wygładza oraz nabłyszcza włosy. 
- Włosy stają się mocne, lśniące i zdrowe.
- Końcówki włosów nie puszą się, są wygładzone. 
- Włosy bez problemu można dowolnie ułożyć.
- Odżywka nie obciąża włosów.
- Nie powoduje ich szybszego przetłuszczania. 
 - Cena produktu jest według mnie dobra.
- Kosmetyk jest bardzo wydajny.     




A czy Wy miałyście styczność z kosmetykami Biovax?







3 komentarze:

  1. zaciekawiłaś mnie tą odżywką, chyba kupię jak mi się reszta pokończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nią rozejrzeć koniecznie bo dużo niej słyszałam dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się skuszę na tą odżywkę. Miałam maskę i byłam z niej zadowolona. Bardzo dobrze nawilżała i wyraźnie odżywiała włosy. Były zdrowe i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń